Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس پرونده فساد مدیران را تا انتها دنبال می‌کنیم

پرونده فساد مدیران را تا انتها دنبال می‌کنیم

جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر همدان با نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه ضعف نظارت در همدان به علت بی مدیریتی است، بیان کرد: آمار اشتغال در همدان غیر واقعی است ماپیگیریم و آمار دقیق را در می آوریم و باید برای ارائه امار بی اساس پاسخگو باشند.

وی افزود: نبود آمار دقیق و ارائه آمار اشتباه از قبیل آمار اشتغال موجب کاهش بودجه استان شده است


حجت الاسلام فلاحی در پاسخ به سوالی در مورد طرح جهش تولید بیان داشت:
طرح جهش تولید شرکت‌های دانش بنیان از آبان سال قبل در کمیسیون مطرح شد، افزود: طرح مذکور برای تسهیل در مسائل شرکت‌های دانش بنیان در قالب ۲۰ ماده پیشنهاد شد.

حجت الاسلام فلاحی گفت: در قالب این طرح سعی شده موانع از سر راه شرکت‌های دانش بنیان برداشته شود و بیشتر به قدرت و توانمندی معاونت علمی ریاست جمهوری توجه شده تا وزارت علوم  زیرا متولی گری وزارت علوم قدری با پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان نامتناسب بود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نیازمند توجهی ویژه به شر‌کت های دانش بنیان هستیم.

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: در کشور به ۴۰۰ هزار شرکت دانش بنیان نیاز داریم در حالی که اکنون شمار این شرکت ها شش هزار است.


حجت الاسلام فلاحی در پاسخ به سوالی در مورد نظارت بر دولت افزود : ما همان مطالبه گران قبل و منتظر کابینه انقلابی و جهادی هستیم؛ حضور چهره‌های خسته و ناکارآمد و اهل زد و بند با دولت‌ها و جناح‌های مختلف و بی برنامه و بی ایده مانند دولت قبل را برنمی تابیم و از قبل مصصم تر به سوال، تذکر و در نهایت استیضاح به وزیران هستیم چرا که مردم در فشارهای اجتماعی و اقتصادی با امید پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی افزود: مجلس انقلابی از شایسته سالاری استقبال می کند اما شایسته سالاری به تمام معنا که تعهدی به انقلاب و انقلابی‌گری و اعتقاد به نظام اسلامی و ولایت فقیه به معنای واقعی در کنار تخصص باشد؛ امروز مردم تشنه مدیرانی هستند که در کنار آنان و شنوای دردشان باشند و با تلاش خستگی ناپذیر و کار جهادی روند خسته مدیریت ناکارآمد را تغییر و کشور را به سمت رشد و پیشرفت سوق دهند.


حجت الاسلام فلاحی در پاسخ به سوالی در مورد شفافیت بیان داشت: درصورتی که مجلس به شفافیت ارا نمایندگان رای ندهد نامه ای که از قبل خطاب به رهبر انقلاب تنظیم کرده ایم که برای آیین نامه داخلی مجلس فکری کنند زیرا مجلس خود برای خود قانون می نویسد و این تعارض منافع است.

فلاحی در مورد برخی مدیران دارای تخلف بیان داشت پرونده مدیران فاسد را تا انتها دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: هر فسادی در هر دستگاهی دیدید به ما گزارش دهید.

حجت الاسلام فلاحی در پایان افزود: در چندروز آتی اکیپ بازرسی برای تخلفات برخی مدیران و دستگاه ها به استان می آیند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن