Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس رفع مشکلات تولید مدیران جسور می‌خواهد

رفع مشکلات تولید مدیران جسور می‌خواهد

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه ساختار اقتصادی کشور نیازمند اصلاح است، گفت: گاهی یک مدیر خوب به علت قرار گرفتن در یک قالب و ساختار خاص نمی‌تواند آن طور که باید انجام وظیفه کند، بنابراین لازم است تا مدیر در کار خود جسور باشد چرا که اگر این روحیه را نداشته باشد، کار تولید کننده نیز پیش نخواهد رفت.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در دیدار با مدیر کل و معاونان سازمان صمت استان همدان با تاکید بر اینکه خط مقدم امروز، میدان اقتصادی است که تبدیل به مساله اول کشور شده، اظهار داشت: ورود در عرصه تولید آن هم در شرایط سخت اقتصادی موجود، جهادی بالاتر و سخت از جهاد در دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه دولت فعلی در زمان روی کار آمدن، نقش تحریم در اقتصاد را در حدود ۳۰ درصد معرفی کرد، گفت: مدیریت قوی زمانی است که در شرایط تحریم مشکل را در حد ۳۰ درصد نگه داریم و اجازه ضربه زدن به ۷۰ درصد باقی مانده که مربوط به داخل کشور است را ندهیم.
امام جمعه همدان با بیان اینکه نوسانات قیمت، میزان تخلفات اقتصادی را در جامعه افزایش می‌دهد، خاطر نشان کرد: لازم است تا در رابطه به میزان تاثیر منفی که تصدی گری و دخالت دولت در امر اقتصاد برجا می گذارد، کار پژوهشی صورت گیرد.
وی افزود: اگر بتوانی در عرصه اقتصاد، تصدی گری و دخالت دولت را کاهش دهیم و قیمت گذاری را به خود بازار واگذار کنیم شاید بتوان انتظار داشت که بازار بهتر اداره شود.
نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه ساختاری اقتصادی کشور نیازمند اصلاح است، یادآور شد: گاهی یک مدیر خوب به علت قرار گرفتن در یک قالب و ساختار خاص نمی‌تواند آن طور که باید انجام وظیفه کند، بنابراین لازم است تا مدیر در کار خود جسور باشد چرا که اگر این روحیه را نداشته باشد، کار تولید کننده نیز پیش نخواهد رفت.
وی با بیان اینکه اگر تصمیمات دولت اشتباه باشد و قوانین به اشتباه نوشته شود، جامعه به سمت تخلفات بیشتر سوق داده می‌شوند، گفت: امروز در شرایط فعلی، جامعه دیگر کشش گرانی را ندارد و باید مراقب تصمیم‌ها و عواقب آن باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان با اشاره به اینکه دولت منتخب برای موفقیت در تحقق وعده ها نیازمند همراهی همه مردم و مسئولان است، یادآور شد: امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید و با وجود یک نفس تازه، شاهد رفع مشکلات اقتصادی کشور باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن