Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس نظارت شش هزار بازرس بر انتخابات در استان همدان

نظارت شش هزار بازرس بر انتخابات در استان همدان

عضو هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان از بازرسی و نظارت حدود ۶۰۰۰ نفر از شعب اخذ رأی استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد نباتی جمعه ۲۸ خردادماه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، اظهار کرد: از انقلاب مشروطه تا سقوط پهلوی ۱۷ انتخابات در ایران برگزار شده بود اما بعد از دوره سوم مجلس انتخابات نداشتیم و به صورت صحیح برگزار نمی‌شد.
عضو هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان تصریح کرد: سیستم انتخابات ما به صورتی است که تقلب و مهندسی انتخابات که دشمنان بیان کنند، معنا نمی دهد.
وی با بیان اینکه امروز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره یازدهمین دوره مجلس اسلامی را برگزار می‌کنیم، مطرح کرد: از ساعت شش صبح، صفوف رأی دهندگان توسط نماگزاران تشکیل شد و دست اندرکاران برگزاری انتخابات به خاطر این حضور گرم غافلگیر شدند.
نباتی خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور حداکثری مردم در انتخابات، نظام خودمان را قوی تر کنیم و موفق به انتخاب آگاهانه شویم و با رأی بالا و با پشتوانه بالا رئیس جمهور در مجامع بین المللی حضور پیدا کند و باعث تحولات شود.
وی با بیان اینکه از ۷ تا ۸:۳۰ صبح گزارشاتی داشتیم که کارت ها فعال نیست، توضیح داد: حدود ۴ درصد از رأی دهندگان مشکل داشتند و از تهران استعلام گرفتیم و مدیرکل هیئت نظارت کشور به ما مجوز دادند که به صورت دستی کد ملی ثبت شود.
نباتی ادامه داد: حدود ۶۰۰۰ نفر در شعب اخذ رأی استان حضور دارند و تلاش ما بر این است اگر تخلفی صورت می گیرد مرتفع شود و مشکلات ما نسبت به دوره قبل بیشتر بوده‌ است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن