Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس امیدواریم نتیجه انتخابات به نفع جمهوری اسلامی باشد

امیدواریم نتیجه انتخابات به نفع جمهوری اسلامی باشد

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم نتیجه انتخابات به نفع انقلاب، جمهوری اسلامی و هدفی که شهدای بزرگوار از اول تا به حال برای تقویت اسلام داشتند به پایان رسد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی با حضور در ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: انقلاب اسلامی هدیه الهی به ملت ایران است و همان گونه که شهدا از آن دفاع کردند عموم ملت نیز در طول 43 سال در صحنه‌های مختلف از این انقلاب دفاع کردند. 
وی با قدردانی از مردم برای حضور در عرصه‌های مختلف و حساس کشور  افزود: مردم ایران در حماسه‌ها خوش درخشیدند کما اینکه  از افرادی که برای اجرای انتخابات تلاش کردند قدردانی می‌کنم. 
نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به اصحاب رسانه بیان کرد:  خواهش می‌کنم در هنگام انعکاس اخبار، مطالب را همان گونه که هست بدون کم و زیاد منعکس کنید چرا که وظیفه ما این است که در انعکاس اخبار واقعیت‌ها را منعکس کنیم. 
وی با بیان اینکه امیدواریم نتیجه انتخابات به نفع انقلاب، جمهوری اسلامی و هدفی که شهدای بزرگوار از اول تا به حال برای تقویت اسلام داشتند به پایان رسد عنوان کرد: در این امانت سنگین که امانت‌داری آن حق الناس است امیدوارم تمام برگزار کنندگان انتخابات این مسئله امانت‌داری را رعایت کنند. / تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن