Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مدیر کاخ‌نشین نمی‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند

مدیر کاخ‌نشین نمی‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: مدیر کاخ‌نشین و دور از میدان قادر به برطرف کردن مشکلات کشور نخواهد بود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در جمع هیئت‌های حسینی به تبیین شاخصه‌های شیعیان امیرالمومنین(ع) پرداخت و اظهار داشت: اهل بذل و بخشش بودن نخستین ویژگی است که برای شیعیان علی(ع) از آن یاد شده است.
وی افزود: در طول 1400 سال بزرگان و علمای بزرگ ما به عنوان شیعه واقعی همه چی خودشان را برای اهل بیت (ع) هزینه کردند و با تمام وجود پای حرفشان ایستادند.
امام جمعه همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه اقامه حق و تحقق دین خدا در جامعه شکل گرفت مطرح کرد: البته برخی‌ها نیز در کنار این سفره آمدند و آلودگی‌هایی ایجاد کردند اما این انقلاب با حضور به موقع مردم در میدان 43 سال است که به مسیر خود با قدرت ادامه می‌دهد.
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امانتی نزد من و شماست گفت: امروز مسئله جمهوری اسلامی مطرح نیست چرا که جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی با مسئله شیعه گره خورده و اگر نظام اسلامی آسیب ببیند، به معنای آن است که شیعه آسیب‌ دیده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه هر زمان نیاز بود مردم پای کار نظام بوده و هستند اظهار داشت: در طول این مدت اشتباهاتی از طرف برخی از مسئولان صورت گرفته و گله‌مندی‌های به حقی از طرف مردم مطرح شده که لازم است اصلاح شود اما راه حل اصلاح آن امروز مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.
وی تصریح کرد: ما به دنبال رفع مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی در جامعه هستیم و راه حل این مشکل را حضور در انتخابات می‌دانیم.
شعبانی با بیان اینکه تمامی دشمن‌های نظام اسلامی با یکدیگر برای دعوت مردم به رای ندادن متحد شده‌اند مطرح کرد: همان کسانی که در تحریم این کشور نقش دارند امروز خود را دلسوز مردم معرفی می‌کنند و بر عدم مشارکت در انتخابات تاکید دارند اما این سوال را باید از آنها پرسید که اگر شما دلسوز مردم ایران هستید چرا مانع وارد کردن دارو برای بیماران خاص می‌شوید.
وی با تاکید بر اینکه این افراد خود مشکل مردم هستند عنوان کرد: مردم ما دشمنان را دلسوز خود نمی‌دانند، و عدم حضور برخی از مردم در پای صندوق رای ربطی به دشمنان و رسانه‌های آنها ندارد.
امام جمعه همدان با اشاره به اینکه بزرگان و افراد هیئتی همدان، به عنوان افراد صاحب نفوذ در بین مردم باید برای دعوت به حضور در انتخابات وارد میدان شوند، بیان کرد: برای رفع مشکلات نیازمند مدیری هستیم که در بین مردم حضور داشته باشد و با اعتقاد به ما می‌توانیم راه حل خنثی کردن تحریم‌ها را بداند.
وی با بیان اینکه مدیری که در کاخ حضور دارد، نمی‌داند در میدان چه خبر است، مطرح کرد: با دستور دادن و بخشنامه کشور اداره نخواهد شد بلکه امروز نیازمند مدیری همچون حاج قاسم سلیمانی هستیم تا زمانی که مردم در خواب هستند، ساعت یک نصفه شب جلسه برگزار کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه اگر دولتی با چنین ویژگی‌هایی شکل بگیرد بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد، افزود: دولت باید بتواند از ظرفیت بازار منطقه به نحو احسن استفاده کند نه اینکه تنها نگاهش به سمت آمریکا باشد.
وی با بیان اینکه امروز نیازمند دولتی هستیم که بداند اگر کار نکند، مردم به اسلام بدبین می‌شوند، مطرح کرد: مدیرانی که در مسئولیت خود کم کاری می‌کنند مدیون اسلام و خون شهدا هستند.
شعبانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بزرگان و پیشکسوتان همدانی در جامعه گفت: نه تنها در انتخابات که در عرصه‌‌های دیگر نیز جامعه به کمک شما نیاز دارد و شما می‌توانید جوانان را با خود همراه کنید.
وی با اشاره به اینکه هر یک از شما همانند یک روحانی و مبلغ باید عمل کنید عنوان کرد: یکی از گله‌مندی‌های در شهر همدان که دارای صفاتی چون دارالمومنین و دارالمجاهدین است، وجود دارد، نبود یک تجمع بزرگ در مناسبت‌های مختلف توسط هیئت‌های مذهبی است./ تسنیم

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن