Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس کاندیداها شعارهای پوچ سر ندهند

کاندیداها شعارهای پوچ سر ندهند

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: رئیس جمهور جهادی به دنبال فعالسازی ظرفیت های داخلی است و در عین تعامل با کشورهای دیگر به جوانان مستعد کشورمان تکیه می کند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احد آزادیخواه به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: قطعا؛ رئیس جمهوری که با روحیه انقلابی و جهادی انتخاب شود برای حل مشکلات مردم از هیچ چیزی دریغ نمی کند و همه فکر خود را برای فعالسازی ظرفیت‌های داخلی به کار می گیرد تا اینکه از این وضعیت نگران کننده عبور کنیم.
 نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: کاندیداهایی که می‌خواهند در آینده قوه مجریه را در دست بگیرند باید نشان دهند که اهل عمل و خدمتگزاری هستند و از وعده‌های غیر عقلانی دوری کنند تا زمینه دغدغه مندی مردم فراهم نشود.
این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: مشارکت مردم پای صندوق‌های رای اتحاد ملی را به دنبال دارد؛ لذا همین وحدت و همدلی می تواند بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کند؛ چرا که دشمنان برای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات پیش رو سرمایه گذاری کردند تا به لحاظ سیاسی از آن بهره مند شوند، اما باید متوجه باشند که ملت ایران هیچ گاه سنگر دفاع از انقلاب را خالی نخواهد کرد.
عضو مجمع نمایندگان استان همدان اظهار کرد: ما باید گزینه اصلح را در انتخابات پیش را انتخاب کنیم تا مشکلات بوجود آمده برای کشور را به سهولت حل کند؛ قطعا اگر چنین اتفاقی بیفتد شاهد حل بحران‌های اقتصادی، بیکاری و معیشتی خواهیم بود؛ چرا که نیروهای جهادی جز حل بحران ها به هیچ چیزی دیگری فکر نمی کنند.
آزادیخواه بیان کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به دنبال سر دادن وعده‌های پوچ نباشند و به بیان واقعیات بپردازند تا اسباب نگرانی مردم را فراهم نکنند؛ متاسفانه در این دولت فقط  شعار پر رونق بود و همین موضوع باعث شده وضعیت اقتصادی کشور نابسامان شود./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن