Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس آیت‌الله رئیسی در قوه مجریه فضای دزدی را ناامن خواهد کرد

آیت‌الله رئیسی در قوه مجریه فضای دزدی را ناامن خواهد کرد

معاون سابق پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: رئیس‌جمهور آینده باید طهارت اقتصادی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار "همدان‌نیوز"، علی‌باقر طاهری‌نیا در آیین افتتاحیه ستاد مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی(سحر) در همدان با بیان اینکه هویت ایران مثلثی است که سه ضلع دارد، اظهار کرد: هویت تاریخی، دینی و انقلابی از اضلاع این مثلث هستند که همدان در این سه ضلع با دارا بودن عالمان دینی و افراد صاحب‌نام می‌درخشد.
وی با بیان اینکه هویت انقلابی ما شامل خودباوری است، خاطرنشان کرد: این هویت انقلابی علاوه بر خودباوری در استکبارستیزی خود را نشان می‌دهد.
طاهری‌نیا با تاکید بر اینکه همدان تاریخ، عالمان دینی و سرداران شهید را در خود دارد، اظهار کرد: سردار شهید همدانی در کنار سردار شهید سلیمانی از آبروی ما در آن سوی مرزها دفاع کردند.
وی ادامه داد: هر ایرانی که غیرت دینی داشته باشد سردار شهید سلیمانی را قدر خواهد دانست.
طاهری‌نیا با بیان اینکه مکانی که برای آیین افتتاحیه ستاد سحر در همدان انتخاب شده در مناطق پایین شهر و به دور از چشم مدیران است، یادآور شد: هرکه در این ستاد حضور یافته برای کار آمده و همه با اخلاص برای ستاد انقلاب و ارزش‌های انقلابی حضور یافته‌اند.
وی همچنین تصریح کرد: برخی به دنبال کم رونق کردن انتخابات هستند اما باید انتخابات را به خوبی پیش ببریم.
طاهری‌نیا با بیان اینکه دشمنان به حکمت رهبر معظم انقلاب اعتراف و اعتقاد دارند، یادآور شد: مقام معظم رهبری ۲۰ سال پیش به پنج گام اشاره کردند که شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و امت اسلامی است.
وی افزود: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ بیانیه مهم گام دوم اعلام شد و بر این اساس ما در میانه راه هستیم.
طاهری‌نیا تاسیس دولت اسلامی را بسیار مهم برشمرد و افزود: در تاسیس دولت آیت‌الله رئیسی که با تمام وجود، باور و عقیده از ان حمایت کنیم، باید ویژگی‌های دولت اسلامی وجود داشته باشد که شامل دولت صالحان است؛ دولتی که به مردم دروغ نمی‌گوید و صادق است.
وی همچنین تصریح کرد: هیاهوی انتخاباتی را باید مرور کنیم و ببینیم کِی و کجا آیت‌الله رئیسی دروغ گفت؟
طاهری‌نیا با بیان اینکه اگر وعده برای عمل کردن است باید محتاطانه باشد، گفت: اگر قطعی و بدون تردید وعده دادیم یعنی سازوکار اداری را نمی‌دانیم.
وی ادامه داد: حاکم در دولت اسلامی سالم و طاهر است و طهارت اقتصادی شرع مشروعیت تمام حاکمان و مدیران است که اگر چنین باشد مردم هیچ منطقه‌ای مشکلی نخواهند داشت‌.
طاهری‌نیا با بیان اینکه شاخص ارزیابی طهارت اقتصادی با پاکدستی متفاوت است، یادآور شد: طهارت اقتصادی یعنی عالم محضر خداست؛ دولت آیت‌الله رئیسی باید دولت پاکدستان و طاهران اقتصادی باشد.
وی با بیان اینکه امور دولت وقتی اصلاح می‌شود که حاکم صالح داشته باشد، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور فاسد، وابسته، ناامید و کج‌دست دولت خوبی تشکیل نمی‌دهد؛ اگر می‌خواهیم دولت پاکدست داشته باشیم باید رئیس‌جمهور پاکدست انتخاب کنیم که تخلف نخواهد کرد.
معاون سابق پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی از ابتدای انقلاب قاضی بودند، یادآور شد: این سید پاکدست و خانواده‌اش تابعیت کانادا ندارند و دوتابعیتی نیستند.
وی با بیان اینکه فراتر از اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی، دولت اسلامی را روی کار خواهیم آورد، اظهار کرد: دولت اسلامی فسادستیز است؛ برخی می‌گویند آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه حضور داشتند و اگر می‌خواهند با فساد مبارزه کنند، در همان جایگاه این اقدام را انجام دهند و عدالت‌گستری کنند.
وی با تاکید بر اینکه این بیانات سفسطه است، افزود: مبارزه با فساد، مبارزه با فاسد و فساد شکل‌گرفته است و باید با ریشه‌های فساد و مفسدان مبارزه کرد و اگر کسی می‌خواهد این کار را انجام دهد باید در قوه مجریه با به کارگیری مدیران پاکدست و دارای طهارت اقتصادی تلاش خود را انجام دهد.
طاهری‌نیا با بیان اینکه از زمان ریاست آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه، دست قاضیان و کارشناسان کج‌دست کوتاه شد، خاطرنشان کرد: فضای دزدی و اختلاس در قوه قضاییه ناامن شد و با در دست گرفتن قوه مجریه، مدیران، پاکدستانی خواهند بود که فضای دزدی را ناامن خواهند کرد.
وی تاکید کرد: انتخابات پدیده‌ای توده‌ای است و متعلق به عامه مردم است و به همین دلیل برخی موج‌سواری می‌کنند و به هیچ عنوان دغدغه مردم را ندارند.
طاهری نیا افزود: برخی می‌گویند انتخابات شور لازم را ندارد اما مردم در آرامش، عقلانیت و به دور از هیجان در انتخابات حضور خواهند یافت.
معاون سابق پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه در انتخابات ۱۴۰۰ عرصه رقابت چیز دیگری است، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران بدانند که انتخابات ۱۴۰۰ عرصه مشارکت حداکثری است و افرادی به دنبال سرد کردن تنور انتخابات هستند و باید ما تلاش خود را به کار بگیریم که حضور حداکثری داشته باشیم.
وی تاکید کرد: ما به آیت الله رئیسی رای می‌دهیم چراکه رای به او را رای به گفتمان انقلاب، پاکدستی و قطع زنجیره قدرت می‌دانیم؛ باید به او کمک کنیم که دولتی تاسیس کنیم که مدیر آن برای رفع مشکلات مردم بی‌خوابی بکشد نه راحت‌طلبی.
طاهری‌نیا گفت: مادامی که آیت‌الله رئیسی در گفتمان انقلاب، عدالت‌گستری و مبارزه با فساد است ملت پشت او خواهد بود.
وی در ادامه یادآور شد: ما با کارخانجات تعطیل، جوانان بیکار و جیب‌های خالی مواجه هستیم که ریشه این مسائل با تفسیر خوشبینانه برخورداری از مدیران کاربلد کارنکن است چون دغدغه و اولویت ندارند که این افراد را یک حقوق‌دان متعهد می‌تواند پیدا کند.
طاهری ادامه داد: کم‌کاری مغرضانه برخی مدیران نیز یکی دیگر از دلایل فقر و سفره‌های کوچک است.
معاون سابق پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور در پایان گفت: باید جوانان ساماندهی شوند تا مثابل کسانی بایستیم که می‌خواهند شعبه‌های اخذ رای خلوت باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن