Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس گرانی نان در آستانه انتخابات بی‌تدبیری است

گرانی نان در آستانه انتخابات بی‌تدبیری است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از گرانی نان انتقاد کرد و گفت: این گرانی در آستانه برگزاری انتخابات بی تدبیری دولت است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی افزود: در برخی شهر‌ها نان به صورت رسمی افزایش پیدا کرده است، اما این کار در یکسری از استان‌ها انجام نشده است البته افزایش نیافتن قیمت نان منجر به پاسخگو نبودن نانوایان به مطالبات شاطران و کارگران شده است و عملا درآمد‌های نانوایی‌ها پاسخگوی هزینه‌های آن‌ها نیست.

وی افزود: چون نان در زمره کالا‌های استراتژیک و اساسی محسوب می‌شود بایستی قیمت گذاری نان با دقت باشد و اجازه نداد نان که بخشی از اقلام موجود در سفره مردم گران شود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی آرد و گندم گران شود و قاچاق آن هم به کشور‌های همسایه ببیشتر شود، شاهد کمبود آرد و گندم در برخی شهر‌ها هستیم که همین موضوع منجر به دردسر برای نانوایی‌ها شده است، ولی اگر گرانی نان  پلکانی و با منطق باشد و با مردم صادق باشیم مشکلی برای آنان به وجود نخواهد آمد.
فلاحی گفت: گران شدن نان در آستانه برگزاری انتخابات بی‌تدبیری است ولی اگر گرانی نان به صورت پلکانی و در طول سال‌های گذشته انجام می شد ما شاهد آن نبودیم که حدود ۵۰ درصد بر قیمت نان افزوده شود./صدا و سیما

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن