Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران است

سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران است

خانه مطبوعات استان همدان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیانیه ای این نهاد را دژ مستحکم ملت ایران دانست.

به گزارش "همدان‌نیوز"، در بیانیه خانه مطبوعات استان همدان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سان دژ مستحکم ملت ایران با ولایت‌مداری، معنویت، دانش و اقتدار و نیز حفظ روحیه انقلابی، توانسته قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و با پذیرش مسئولیت خطیر پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و شهدای والامقام، در عمل به منویات حکیمانه‌ی مقام معظم رهبری (حفظه‌الله‌تعالی)، در تمامی عرصه‌ها حضوری پُر رنگ و مؤثر داشته است.
سپاه امروز دارای تجربه‌های گران‌بها و ارزشمندی است و رشادت‌های بی‌شمار پاسداران جان بر کف، چه درحال حاضر و چه درطول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.
خانه مطبوعات استان همدان در سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر این نهاد و در رأس آنها سرداران رشید اسلام شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهیدحاج حسین همدانی، توفیقات روز افزون جانبازان، ایثارگران و رزمندگان پُر افتخار سپاه انصارالحسین (ع) همدان، را در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و عنایات حضرت ولی‌عصر (عج)، از خداوند سبحان مسئلت دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن