Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ربط دادن مشکلات اقتصادی به انتخابات آمریکا کلاهبرداری سیاسی است

ربط دادن مشکلات اقتصادی به انتخابات آمریکا کلاهبرداری سیاسی است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه جریانی بخواهد حل مشکلات اقتصادی کشور را منوط به پیروزی فلان شخص در انتخابات آمریکا بداند کلاهبرداری سیاسی و دروغی شاخدار است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، هادی بیگی‌نژاد با اشاره به امید بستن جریانی خاص در کشور به انتخابات آمریکا، گقت: جریان خاصی در کشور حل مشکلات معیشتی و اقتصادی را به انتخابات آمریکا گره زدند که بسیار جای تامل و تعجب دارد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: بیشرین تحریم‌ها در طول 40 سال اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی دموکرات‌ها اعمال شده است و در میان روسای جمهوری آمریکا، باراک اوباما رکوردار وضع تحریم‌های یکجانبه علیه کشورمان بوده است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه برخی‌ها اظهاراتی را در جامعه مطرح کنند که در صورت پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا وضعیت اقتصادی کشور دچار تحول اساسی خواهد شد دروغ شاخ‌دار بوده و چنین موضوعی را نیز تجربه ثابت کرده است.
وی اظهار کرد: جریان سیاسی که متصور می‌شوند با پیروزی جو بایدن وضعیت اقتصادی بهبود پیدا خواهد کرد خیالی خام بیش نبوده است؛ معتقدم که شبکه‌ فسادی در داخل کشور قدرت اقتصادی را در دست گرفتند و با اظهارات و سیاست‌های آمریکا اقتصاد ایران را بالا و پایین می‌کنند که این موضوع خیانتی نابخشودنی است.
بیگی‌نژاد بیان کرد: آنچه که باید برای ما موجب ناراحتی باشد این بوده که جریان خاص در داخل کشور اقتصاد را در دست گرفتند و حاضرند برای از بین رفتن مردم اثبات کنند که اقتصاد ایران تحت تاثیر سیاست‌های آمریکا است./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن