Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس رعایت پرتکول‌های بهداشتی توسط چهره‌ها اثرگذارتر است

رعایت پرتکول‌های بهداشتی توسط چهره‌ها اثرگذارتر است

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تنها راه موجود برای شکست بیماری کرونا به حداقل رساندن ارتباط مستقیم با سایر افراد جامعه و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، هادی بیگی نژاد با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم بیان کرد: آنچه که تا به امروز در خصوص این بیماری مشخص شده است، انتقال آن از یک فرد به فرد دیگری می باشد. حال آن فرد می تواند ناقل بیمار بوده یا ناقل سالم باشد. برای مقابله با این ویروس راهی جز کنترل روابط اجتماعی نداریم.
وی در ادامه اظهار کرد: با افزایش سطح ارتباط مستقیم افراد با یکدیگر شیوع این ویروس گسترده تر می شود. فلذا تنها راه موجود به حداقل رساندن ارتباط مستقیم با سایر افراد جامعه و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی است. از سوی دیگر کادر درمانی کشور به شدت تحت فشار هستند. باید دست به دست هم داده و به یکدیگر کمک کنیم تا هر چه سریع تر این بیماری کنترل شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: مسلما افرادی که بیشتر در معرض دید جامعه هستند نظیر هنرمندان، ورزشکاران و افراد متدین مشهور باید بیشتر از دیگران پروتکل ها را رعایت کنند؛ چراکه مردم تاثیرپذیری بیشتری از این افراد دارند.
وی در ادامه تاکید کرد: در چارچوب ذهن آدمی هر آنچه را که بیشتر می بیند از آن نیز بیشتر تاثیر می پذیرد فلذا افرادی که در جامعه بیشتر در معرض دید هستند باید پروتکل ها را با جدیت دنبال کنند. مردم نیز باید همکاری لازم را داشته تا هرچه سریع تر این بیماری کنترل شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن