Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس لغو جلسه سران قوا با وجود مشکلات مردم هیچ توجیهی ندارد

لغو جلسه سران قوا با وجود مشکلات مردم هیچ توجیهی ندارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با انتقاد از لغو نشست سران قوا توسط رئیس جمهور، تصریح کرد: در این شرایط که مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، لغو نشست سران قوا به بهانه در امان بودن رئیس جمهور، هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احمد حسین فلاحی در واکنش به لغو یک طرفه نشست سران قوا از طرف رئیس جمهور پس از حضور رئیس مجلس در بیمارستان امام خمینی(ره)، گفت: حضور مسئولان در میان مردم یکی از توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری است که متأسفانه برخی  مسئولان از جمله رئیس جمهور به آن عمل نمی‌کنند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در پیشگاه قانون اساسی قسم یاد کرده که دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد، افزود: لغو نشست سران قوا در شرایطی که مردم با مشکلات بسیاری مواجه هستند، خلاف قانون اساسی است.
وی یادآور شد: رئیس جمهور حتی در زمان رأی اعتماد به وزرا نیز در مجلس حاضر نشد و در طول چند ماهی که از عمر مجلس یازدهم می‌گذرد به بهانه کرونا، آقای روحانی در برابر نمایندگان ملت پاسخگو نبوده است.
فلاحی با اشاره به آیه شریفه «أَینَما تَکونُوا یدْرِککمُ الْمَوْتُ وَلَوْ کنتُمْ فِی بُرُوجٍ مُشَیدَة» قرآن کریم، عنوان کرد: این آیه تأکید دارد که هر کجا باشید مرگ شما را در می یابد، اگر چه در بناهای استوار و بلند باشید؛ لذا سرنوشت همه ما در دست خداوند متعادل است و اگر در این شرایط سخت به فکر مردم نباشیم و در پشت درهای بسته قرار گیریم تضمینی برای در امان بودن شما وجود ندارد. بنابراین رئیس جمهور باید به فکر مردم باشد و حداقل جلسات تصمیم‌گیری را به صورت منظم تشکیل دهد.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: مجلس یازدهم با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا حتی یک روز هم کار خود را تعطیل نکرده و همواره در میان مردم حضور داشته و خواهد داشت و این رویه‎ای است که به هیچ عنوان در مجلس قبل و دولت وجود نداشته است./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن