Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس دفاع مقدس در پیشرفت انقلاب اثرگذار بود

دفاع مقدس در پیشرفت انقلاب اثرگذار بود

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: هفته دفاع مقدس فرصت تبیین جایگاه اهمیت گام نخست انقلاب در جهت رسیدن به گام دوم است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مظاهر مجیدی با بیان اهمیت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: اقتدار و صلابتی که امروز در این میدان می‌بینیم به‌واسطه روحیه ایثار و شهادت رزمندان و شهدا محقق شد.
وی ادامه داد: جنگی که عراق علیه ایران آغاز کرد در بهترین زمان به وقوع پیوست؛ زیرا سبب استقامت و پختگی مردم ایران شد تا اینکه عمر انقلاب به بیش از 30 سال برسد.
مجیدی اظهار کرد: در 8 سال دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی داشتیم و درهم شکستن ابرقدرت‌های جهان ازجمله مهم‌ترین آنها بوده است.
در این جنگ به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردیم و باید همواره به استخراج آنها بپردازیم تا نسل‌های جدید نیز از رشادت‌های دلاورمردان ایران آگاه باشند. به گفته وی رمز تأثیرگذاری و جایگاه ویژه ایران کنونی تنها از ماهیت و معنویت انقلاب اسلامی ایران شکفته است، تمامی لحظات و صحنه‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می‌تواند سبب فرهنگسازی شود تا نسل‌های جدید با این واژه‌ها غریبه نباشند و همواره نام و یاد شهدا را در ذهن داشته باشند.
 دفاع مقدس واقعه منحصر به‌فرد در تاریخ ایران اسلامی است
مجیدی ادامه داد: دفاع مقدس واقعه منحصر به‌فرد در تاریخ ایران اسلامی است و استان همدان در دوران 8 سال دفاع مقدس 8 هزار شهید و تعداد زیادی جانباز را تقدیم اسلام کرد و توانست نقش خود را به‌خوبی در این برهه ایفا کند.
وی وقتی استکبار جهانی به این نتیجه رسید که انقلاب اسلامی درحال رشد است، تصمیم گرفت با برنامه‌ای پیچیده و سخت جمهوری اسلامی را به زانو درآورد.فرمانده سپاه انصار الحسین همدان(ع) افزود: هدف دشمن در 8 سال جنگ تحمیلی تنها تصرف بخشی از خاک ایران اسلامی نبود، دشمنان ما می‌خواستند با تعریف سازوکارهایی جمهوری اسلامی را تهدید و نابود کنند اما خداوند متعال اراده کرده بود که این نظام پایدار بماند.

 رشادت رزمندگان در دفاع مقدس توسط فرماندهان بازگو شود
وی ادامه داد: معجزه‌های 8 سال دفاع مقدس و رشادت رزمندگان توسط فرماندهان نظامی برای نسل جدید جامعه بازگو شود.
مجیدی افزود: امروز حاج قاسم‌ها در جهان تکثیر شده‌اند و تمام خون‌خواهان حاج قاسم درحال انتقام گرفتن خون حاج قاسم و خودشان از آمریکا هستند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا نمی‌خواهد ایرانی قوی داشته باشیم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری انقلابی بودن، مؤمن بودن، روحیه جهادی داشتن و عدالتخواه بودن را از معیارهای لازم برای انتخاب عنوان کرد و ما باید با کنار هم گذاشتن این امتیازها و معیارها با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی فرد موردنظر خود را با آگاهی لازم انتخاب کنند./ همدان‌پیام

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن