Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مجلس هنوز به مسئله مسکن ورود نکرده است

مجلس هنوز به مسئله مسکن ورود نکرده است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس هنوز در حوزه مسکن ورود نکرده است، گفت: بحث‌هایی در کارگروه‌های دیگر وجود دارد که چگونه در باب مسکن سیاستگذاری شود اما مربوط به صحن علنی نیست و مجلس رسماً در حوزه مسکن ورود نکرده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی با اشاره به اینکه کارشناسان کارهایی در حوزه مسکن انجام می‌دهند، اظهار کرد: مباحثی درباره اینکه چگونه در باب مسکن سیاستگذاری صورت بگیرد از جمله مالیات بر خانه‌های خالی توسط کارگروه‌های دیگر مطرح شده است.

وی درباره خانه‌های ۲۵ متری نیز تصریح کرد: مسکن ۲۵ متری را مجلس مطرح نکرده است، شاید در اظهارات نماینده‌ای بوده باشد اما مجلس مطرح نکرده است.
فلاحی در پاسخ به اینکه مجلس چه زمانی قرار است در بحث مسکن ورود داشته باشد، ادامه داد: در جلسه‌ای با رئیس مجلس بحث‌هایی در رابطه با مسکن مطرح شد اما اینکه چه زمانی ورود شود، مربوط به تصمیم هیئت رئیسه مجلس است.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی درباره بازنگری سهمیه‌های پذیرش دانشجو به خبرنگار ایسنا گفت: نخستین جلسه کمیسیون با وزیر علوم ممکن است طی این هفته برگزار شود و صحبت‌های مقدماتی در این جلسه انجام خواهد گرفت و طی هفته‌های آینده کمیسیون وارد این مباحث می‌شود.
وی درباره تغییر زمان کنکور سراسری نیز مطرح کرد: درباره زمان کنکور سراسری تصمیمی در کمیسیون آموزش گرفته نشده و فقط بحث نهضتی ها بوده که دیروز بحث‌هایی با وزیر شد تا آزمون را تا ۲۰ تیرماه به تأخیر بیندازند و سطح آزمون را آسان کنند تا افراد بتوانند حدنصاب را کسب کنند.
فلاحی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنم درصد بالایی در آزمون نهضت سوادآموزی قبول شوند، خاطرنشان کرد: افرادی که در این آزمون قبول شوند استخدام آموزش و پرورش می شوند و کسانی که رد شوند با آموزش و پرورش ارتباط خواهند داشت اما استخدام رسمی نمی‌شوند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن