Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تمام شعب قضایی همدان بازرسی می‌شوند

تمام شعب قضایی همدان بازرسی می‌شوند

رییس کل دادگستری همدان گفت: ۱۱ گروه بازرسی ویژه ارزشیابی قضایی در این استان تشکیل شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدرضا عدالتخواه در نشست شورای معاونان دادگستری همدان به تشریح شیوه و اهداف این بازرسی ها پرداخت و افزود: یکی از اهداف این قبیل ارزیابی ها شناسایی نیروهای مستعد، مبتکر و توانمند مجموعه قضایی همدان است.

وی اضافه کرد: به دنبال شناسایی افراد مستعد و کادرسازی در مجموعه های قضائی استان می‌توان از نیروهای خلاق، توانمند و متعهد برای تصدی مناصب مدیریتی استفاده کرد.

رییس کل دادگستری همدان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سال جاری تمامی شعب و واحدهای قضائی و ستادی استان همدان به صورت دقیق و جامع مورد بازرسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

عدالتخواه از بازرسان هیات های ارزشیابی خواست در خصوص وضعیت و آمار زندانیان هر شعبه و حوزه قضائی حساسیت لازم را داشته باشند و قرارهای تامین صادر شده را از نظر تناسب با جرم و وضعیت متهم بررسی و قرارهای بازداشت موقت را به صورت ویژه ارزیابی کنند.

وی میزان محقق کردن برنامه های ابلاغ شده به هر شعبه را از دیگر موارد ضروری برای ارزیابی عنوان و بیان کرد: شعب قضایی که برنامه های ابلاغی راجع به میزان آمار پرونده ها را محقق کرده یا به آن نزدیک باشند مورد تشویق قرار می‌گیرند و دلایل عقب ماندن احتمالی برخی شعب نیز باید مشخص شود تا برای رفع آنها برنامه‌ریزی و تصمیم های لازم اتخاذ شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن