Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس دهه فجر انتخاباتی نشود

دهه فجر انتخاباتی نشود

عضو کمیسیون انرژی  تاکید می کند که نباید اجازه دهیم جشن پیروزی انقلاب تحت تبلیغات انتخاباتی قرار بگیرد و این دهه عرصه ای برای کشمکش نامزدهای انتخاباتی شود.

به گزارش "همدان نیوز"، حسن بهرام نیا با اشاره به ارزش و اهمیت دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن، گفت: دهه فجر تغییر و تحول عمیق در کشور ایجاد کرده است چرا که مردم حکومت طاغوتی را سرنگون کردند و نظام جمهوری اسلامی که بر پایه اسلام است را انتخاب کردند، از این رو ایام دهه فجر برای ایرانیان از اهمیت معنوی، اعتقادی و سیاسی بسیاری زیادی برخوردار است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تاثیر تحریم ها بر کشور تاکید کرد: درست است که به واسطه تحریم ها شاهد کمبود منابع هستیم اما همچنان پروژه های خدماتی، اجتماعی، اقتصادی و صنعتی کشور پیش می رود هر چند که مردم از کمبودها اعلام نارضایتی دارند با این حال پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و با حضور پرشور و شعور در انتخابات این موضوع را به گوش جهانیان می رسانند.
نماینده مردم نهاوند در مجلس دهم تاکید کرد: مردم با چراغانی ایام دهه فجر و با معرفت سیاسی باز هم در عرصه حضور پیدا می کنند تا رسانه های بیگانه که متمرکز روی کشور است، بدانند مردم جشن پیروزی را با گذشت بیش از 40 سال همچنان قدر می دانند و پای آرمان های شهدا و امام(ره) ایستاده اند.
وی با بیان اینکه مردم مقاومت از دوره های گذشته پای نظام ایستاده اند، گفت: البته مسئولان باید نسبت به رفع کمبودها، نارسایی ها و سوء مدیریت ها اقدام کنند و نسبت به کسب رضایت حداکثری مردم اقدام کنند چرا که مردم با دل و جان پای نظام ایستاده اند و اجازه نمی دهند کوچکترین خدشه ای به آن وارد شود.
مسئولان اعتماد آسیب دیده مردم را ترمیم کنند
این نماینده مجلس با بیان اینکه اعتماد مردم به واسطه بی توجهی مسئولان آسیب دیده است، تاکید کرد: انتظار می رود مسئولین کم کاری خود را به نوعی برطرف کنند البته نباید گفتاردرمانی کنند بلکه باید کمبودها، خلاءها و سوء مدیریت ها عملی جبران شود تا اعتماد آسیب دیده مردم ترمیم شود.
بهرام نیا با اشاره به نزدیکی ایام دهه فجر به انتخابات مجلس یازدهم توصیه کرد و گفت: از آنجایی که مردم با حضور در انتخابات نشان می دهند نسبت به سرنوشت کشورشان حساس هستند، نباید اجازه دهیم جشن پیروزی انقلاب تحت تبلیغات انتخاباتی قرار بگیرد و این دهه عرصه ای برای کشمکش نامزدهای انتخاباتی شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس توصیه کرد: ایام دهه فجر میمون و مبارک است و نباید این جشن را با رقابت های ناسالم انتخابی تحت شعاع قرار دهیم./خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن