Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم نکرده‌اند

اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم نکرده‌اند

نماینده مردم ملایر گفت: کنش‌گرهای فعال سیاسی اصلاح‌طلب صحبت از تحریم انتخابات نکرده‌اند و اصلاح‌طلبان از صدر تا ذیل بنا دارند که در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد کاظمی به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: کنش‌گرهای فعال سیاسی اصلاح‌طلب صحبت از تحریم انتخابات نکرده‌اند و اصلاح‌طلبان از صدر تا ذیل بنا دارند که در انتخابات شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: شاید در یک حوزه‌ای کاندیدای اصلاح‌طلب وجود نداشته باشد و اصلاح‌طلبان بگویند ما در این حوزه کاندیدای اصلاح طلب نداریم که آن را وارد لیست کنیم، اما این به معنای آن نیست که مردم را از شرکت در انتخابات و از انتخاب افراد تایید صلاحت شده در آن منطقه منع کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: اصلاح‌طلبان به قانون اساسی و پارلمان اعتقاد دارند، اما این انتظار می‌رود به خصوص در این شرایطی که حضور مردم در پای صندوق‌های رای به شدت برای حفظ اقتدار و موقعیت کشور نیاز است، نهادهای مربوطه بحث اجرای دقیق ماده 28 قانون انتخابات را رعایت کنند.

نماینده مردم ملایر اظهار کرد: عواملی از قبیل شورای نگهبان که در بررسی صلاحیت‌ها نقش دارند؛ موضوع ماده 28 قانون انتخابات را با دقت رعایت کنند و این اجازه را بدهند که مردم بتوانند سلیقه‌های گوناگون مورد نظر خود را انتخاب کنند که این مسئله یک ضرورت در شرایط فعلی کشور است./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن