Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تشییع پیکر پنج نفر از شهدای هواپیمای اوکراینی در همدان

فردا برگزار می‌شود؛
تشییع پیکر پنج نفر از شهدای هواپیمای اوکراینی در همدان

فردا صبح پنج‌شنبه۲۶ دی‌ماه مراسم تشییع پیکر ۵ تن از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی با حضور اقشار مختلف مردم در دارالمومنین همدان برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، مراسم تشییع پیکرهای پنج تن از شهدای سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی فردا ساعت 9:30 صبح در همدان برگزار می‌شود. این مراسم با اقامه نماز میت برپیکرها توسط آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان از مسجد جامع همدان آغاز شده و تا مدرسه آخوند ملاعلی معصومی همدانی واقع در خیابان شهدا ادامه می‌یابد.

فردا پیکرهای چهار تن از این جانباختگان، زهرا نقیبی، بهاره اسفندیاری، آنیسا صادقی و میترا نهاوندی در باغ بهشت همدان  و پیکر میلاد نهاوندی نیز در ملایر تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

پیکرهای میرمهدی صادقی و کسری ساعتی در تهران، ندا گرجی ازندریانی در کرج و مهدی عباس پور نیز در شهر بابل تشییع و به خاک سپرده خواهند. هشت تن از جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین اصالتی همدانی داشتند.
مراسم بزرگداشت این شهدا فردا از ساعت 14:30 بعدازظهر در مسجد مهدیه واقع در خیابان مهدیه و مراسم شب هفت آنها نیز هفته آینده  با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و فرماندهان برگزار می‌شود./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن