Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ثبت‌نام ۳۱ همدانی در انتخابات مجلس

ثبت‌نام ۳۱ همدانی در انتخابات مجلس

دبیر ستاد انتخابات استان همدان از ثبت نام ۳۱ نفر در روز دوم ثبت نام انتخابات مجلس خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز"، ابوالقاسم الماسی با اشاره به ثبت نام ۵۰ نفر از داوطلبین در دوروز نخست آغاز به کار ستاد انتخابات استان، بیان کرد: در دومین روز ثبت نام، ۱۲ داوطلب در حوزه همدان و فامنین، ۶ دواطلب در حوزه ملایر، ۱ نفر نهاوند، ۲ نفر تویسرکان، ۳ نفر بهار و کبودرآهنگ، ۴ نفر اسدآباد و ۳ نفر در حوزه امتخاباتی رزن و درگزین ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شغل ۱۳ نفر از داوطلبین کارمند بوده است، گفت: ۱ استاد، ۲ فرهنگی، ۲ پزشک، ۹ نفر شغل آزاد و ۱ نفر سایر در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.
الماسی با اشاره به ثبت نام دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی در نخستین روز انتخابات، افزود: احمد آریایی نژاد نماینده سابق مردم ملایر در خانه ملت از دیگر چهره‌های شاخص داوطلبین در این ۲ روز بوده است.
وی ادامه داد: ۱ خانم و ۳۰ آقا در روز دوم ثبت نام کردند؛ همچنین ۲۸ نفر از داوطلبین دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۲ نفر دکتری و ۱ نفر تحصیلات حوزوی بوده است.
دبیر ستاد انتخابات استان همدان در رابطه با برخود با افرادی که زودتر از موعد اقدام به تبلیغات میکنند نیز، عنوان کرد: درصورت مشاهده این امر خلاف قانون، هیئت اجرایی و تعیین صلاحیت اقدام به رد صلاحیت خاطی و پرونده به بخش انتخاباتی دادگستری صادر می‌شود./ همدان آنلاین

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن