Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس منتسب کردن آمدنیوز به یک نفر توطئه است

منتسب کردن آمدنیوز به یک نفر توطئه است

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در خرم آباد گفت: منتسب کردن آمد نیوز به یک نفر توطئه است، چرا که دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را با بکارگیری نیروهای خودفروخته برای ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی بکار می گیرند.

 به گزارش "همدان نیوز"، حمید رضا حاجی بابایی، امروز در جمع مردم خرم آباد در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آباد در مصلای الغدیر، با بیان اینکه پیشرفت های روزافزون ایران اسلامی مرهون روحیه استکبار ستیزی ملت ایران بویژه جوانان شجاع و بابصیرت انقلاب اسلامی است، گفت: اگر بخواهیم هر روز شاهد پیشرفت روزافزون نظام جمهوری اسلامی در ابعاد گوناگون باشیم باید روحیه استکبار ستیزی و انقلاب گری خود را تقویت و حفظ کنیم.

 رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز باید با تقویت و حفظ روحیه انقلابی در رفع مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی تلاش خود را بکار گیریم، افزود: اگر ما توانستیم کشتی انگلیسی را توقیف کنیم رمز آن روحیه انقلابی گری جوانان مومن و بیدار این ملت است . 
حاجی بابایی با اشاره به اینکه افراد انقلابی تلاش فراوان برای خدمت به مردم را در راس برنامه های خود قرار می دهد، ادامه داد: فرد انقلابی اهل رانت، اختلاس و کم کاری نیست و با تمام توان در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات کشور تلاش می کند .
وی با بیان اینکه انقلابی گری یک سر و گردن بالاتر از اصولگرایی و اصلاح طلبی است، خاطر نشان کرد: داشتن اتحاد و همدلی، حرکت در مسیر آرمان های نظام و رهبری و  مقابله با ظلم و ستم از مولفه های پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همه باید به آن توجه داشته باشیم .
حاجی بابایی با بیان اینکه پیام ۱۳ آبان مخالفت با سیاست های زورگویانه دنیای استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار است، گفت: پیام این حضور باشکوه و عزتمندانه ایستادگی و مقاومت است. 
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز باید با تقویت و حفظ روحیه انقلابی در رفع مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی تلاش خود را بکار گیریم، ابراز داشت: اگر ما توانستیم کشتی انگلیسی را توقیف کنیم، رمز آن روحیه انقلابی گری جوانان مومن و بیدار این ملت است . 
وی با بیان اینکه در نبرد اقتصادی باید بر توان داخلی تکیه کنیم، تصریح کرد: با تکیه بر تولید داخلی می توانیم گره گشای مشکلات اقتصادی کشور باشیم . 
وریر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دستگاه اطلاعاتی ایران اسلامی موفق شد سایت معاند «آمد نیوز» را ساقط کند، افزود: منتسب کردن آمد نیوز به یک نفر توطئه است، چرا که دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را با بکارگیری نیروهای خودفروخته برای ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی بکار می گیرند، البته با لطف خدا و هوشیاری و بصیرت ملت انقلابی این توطئه ها و نقشه های شوم روز به روز خنثی و بی اثر خواهد شد .
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا در سال های اخیر سعی دارد با توطئه ها و فشارهای گوناگون ملت ایران اسلامی را محتاج به مذاکره کند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این زمینه راهکار را نه جنگ ،نه صلح بلکه مقاومت و تکیه بر توان داخلی با بهره گیری دانش جوانان مومن و انقلابی برای حل مشکلات اقتصادی کشور توصیه نموده اند .
حاجی بابایی در پایان تصریح کرد: بی شک کلید حل مشکلات کشور مقاومت و حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری است .

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن