Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس حماسه سیزده آبان موجب تحکیم وحدت داخلی در برابر دشمنان خارجی است

حماسه سیزده آبان موجب تحکیم وحدت داخلی در برابر دشمنان خارجی است

حماعضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد برپایی پرشکوه حماسه سیزده آبان موجب تحکیم وحدت داخلی در برابر دشمنان خارجی و همچنین محکوم کردن تحریم های ظالمانه و یکجانبه است.

به گزارش "همدان نیوز"، احد آزادی خواه با اشاره به فرارسیدن سیزده آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: یوم الله سیزده آبان برگ زرینی از حماسه آفرینی دانش آموزان و دانشجویان ایرانی در عرصه استکبارستیزی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این راستا اظهار کرد: نباید فراموش کرد که تسخیر لانه جاسوسی ایالات متحده در سیزده آبان ماه 57  قدرت به اصطلاح شکست ناپذیر طاغوتیان را در هم شکست و به دنیا اعلام کرد ارزش داشتن استقلال و هویت ملی فراتر از وابستگی به مستکبران است.
وی با اشاره به اینکه راهپیمایی سیزده آبان هر سال تجدید میثاق با خون شهدای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در واقع معمار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین شهدا از جان خود گذشتند تا دست دیو صفتانی همچون استعمارگران آمریکایی از خاک پاک ایران اسلامی کوتاه شود از این رو حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی هر ساله سیزده آبان تجدید میثاق با این خوبان است.
این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه آمریکایی ها طی چهار دهه گذشته از همه ابزارهای خود بهره بردند تا بتوانند به انقلاب اسلامی ایران صدمه و آسیب وارد کنند، تصریح کرد: بر این اساس برپایی پرشکوه حماسه سیزده آبان موجب تحکیم وحدت داخلی در برابر دشمنان خارجی و همچنین محکوم کردن تحریم های ظالمانه و یکجانبه است.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد دشمنان باید بدانند علم استکبارستیزی دانشجویانی که در سال 57 لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، در دست جوانان مومن و انقلابی امروز است از این رو افزایش فشار برای پذیرفتن برجام بدون تحقق منافع ملی، تهدید برای از بین بردن برجام و دیگر سیاست های تهدیدی به نتیجه نخواهد رسید./خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن