Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس رشد خبرنگاران با رشد عمومی گره خورده است

رشد خبرنگاران با رشد عمومی گره خورده است

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران در زمینه پیشرفت و توسعه جامعه نقش اساسی دارند.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی‌بابایی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: معمولا یک شهر، استان یا کشور مثل ظروف مرتبط هستند و تمام قسمت‌های جامعه با همدیگر رشد می‌کنند.

او افزود: رشد خبرنگاران ما با رشد شهر و با رشد عمومی جامعه هماهنگی و ارتباط دارد به همین دلیل هرچقدر ما در زمینه فرهنگ و تمدن قدم برمی‌داریم و ریشه یابی می‌کنیم سوابق تاریخی شهر را پیدا می‌کنیم و به بزرگی و عظمت خود بیشتر پی می‌بریم و راه آینده را پیدا می‌کنیم.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز با جرأت و با تحقیق می‌گوییم استان همدان در یک جایگاه ویژه و برتر قرار دارد و همه زحمات و تلاش‌ها انجام می‌پذیرد.

حاجی بابایی عنوان کرد: همدان یعنی خبرنگاران، مدیران و همه مردمش که در یک مسیر توسعه‌ای قابل قبول و قابل درک و قابل تقدیر در حال حرکت است و با سرعتی که جزء چند استان برتر است.

او گفت: هرچقدر اصحاب قلم و رسانه‌ها کمک و هم افزایی کنند خودشان را بزرگ می‌کنند به همین دلیل است که شاید سخت‌ترین کاری که می‌توان انجام داد هم سویی و هم جهتی است که نقش کلیدی و تعیین کننده در استان دارد.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موقعیتی از این نظر در رشد و توسعه استان نداشتیم و در طول ۲۴ سال گذشته همه مراحل را در قسمت‌های مختلف انجام شده و این موقعیت زیبا را برای خودمان به تصویر بکشیم و با هم‌افزایی و مودت کار‌ها را با سرعت و شتاب بیشتری جلو ببریم و نقش خبرنگاران در این زمینه نقش بسیار خوبی است./ باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن