Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس وزیر بهداشت به همدان سفر می‌کند

وزیر بهداشت به همدان سفر می‌کند

نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه‌ای با حضور وزیر بهداشت در محل وزارتخانه خبر داد و گفت: در این دیدار از وزیر بهداشت برای بازدید و افتتاح طرح های بهداشت و درمان دعوت به عمل آمد و دکتر نمکی دعوت عوامل اجرایی بهار و کبودراهنگ را برای سفر به این شهرستان ها پذیرفت.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدعلی پورمختار با بیان اینکه انتظار می رود با هماهنگی های بعدی، این سفر در۶ ماهه نخست سال انجام شود، اظهار کرد: در این دیدار افتتاح درمانگاه‌های تازه تأسیس در شهرهای صالح آباد و لالجین، بازدید از بیمارستان‌های آیت الله بهاری و امام رضا(ع) و رفع نیازهای تجهیزاتی و پزشکی این مراکز، تأمین تخت های دیالیز در بهار و کبودراهنگ برای سهولت دریافت خدمات دیالیز برای بیماران و صدور دستور احداث واحد شبانه روزی شهر مهاجران از جمله برنامه های پیش بینی شده برای سفر وزیر بهداشت در نظر گرفته شد.

پورمختار در ادامه بیان کرد: در این دیدار تأمین آمبولانس برای مهاجران و صالح آباد و رفع مشکل محوطه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به بُعد مسافتی و مشکل مردم کبودراهنگ، از ۲ سال قبل مقرر بود که دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان امام رضا(ع) تخصیص یابد که دستور اکید وزیر بهداشت برای تأمین این دستگاه صورت گرفت و به زودی تأمین خواهد شد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با بیان اینکه نامه ها و درخواست هایی که در این دیدار از وزیر بهداشت داشتیم، در دستور اجرا قرار گرفت، خاطرنشان کرد: تأسیس مرکز خدمات جامع سرطان شهرستان کبودراهنگ، تأمین اعتبارات برای خریداری تجهیزات دو شهرستان و تأمین تجهیزات چشم پزشکی شهرستان بهار گوشه ای از درخواست های ما از دکتر نمکی بود که در صف اجرا قرار گرفت.

وی یادآور شد: دستورات دکتر نمکی در جهت اجرایی شدن طرح ها خوب پیش بینی می شود و با اجرایی شدن این درخواست ها، شاهد حل مشکلات تجهیزات و ساختمان ها در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های بهار و کبودراهنگ خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت شهرستان بهار نیز بیان کرد: پروژه هایی در حوزه بهداشت مورد بهره برداری موقت قرار گرفته اند که در آینده ای نزدیک با حضور مقامات کشوری مورد افتتاح و بهره برداری رسمی قرار می گیرند.

سعید محمودی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شهیدان وزیری شهر بهار، مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی لالجین و مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی صالح آباد از جمله پروژه هایی است که قابل افتتاح است.

وی عنوان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سیمین و مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهرک فرهنگیان شهرستان بهار در حوزه بهداشت نیز در دست احداث است و به زودی اقدامات لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن