Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تیم اقتصادی دولت نسبت به معیشت بی تفاوت است

تیم اقتصادی دولت نسبت به معیشت بی تفاوت است

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نابسامانی بازار بیانگر عملکرد ضعیف ستاد تنظیم بازار است، گفت: در حال حاضر کالاهای اساسی در یک خیابان بیش از ۵ نرخ دارند و هرج و مرج موجود در بازار به راحتی قابل تشخیص است.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته با اشاره به ضرورت توجه مسئولان اجرایی به کنترل قیمت مواد غذایی در آستانه فرارسیدن ماه رمضان، گفت: وزاری صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی با نمایش و خودنمایی در تلویزیون دم از ساماندهی بازار می‌زنند، اما گرانی کالاها ادعای آنها را رد می‌کند و در حال حاضر گرانی‌، درد مشترک همه مردم شده است.

نابسامانی بازار بیانگر عملکرد ضعیف ستاد تنظیم بازار است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نابسامانی بازار نشاندهنده عملکرد ضعیف ستاد تنظیم بازار است، افزود: در حال حاضر قیمت کالاهای اساسی در یک خیابان بیش از 5 نرخ دارد و هرج و مرج موجود در بازار به راحتی قابل تشخیص است.

شیوع کم فروشی و گران‌فروشی در بازار آشفته کشور

وی با بیان اینکه برخی فروشندگان با کم فروشی و گران فروشی درصدد کسب سود در بازار آشفته هستند، اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی، وزارتخانه‌های اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت بی‌خاصیت شده اند و هیچ اقدام عملی و ملموسی برای کاهش قیمت‌ها انجام نمی‌دهند.

گرچه قیمت شکر ۳۵۰۰ تومان است اما به دلیل احتکار و انبار کردن سوداگران این کالا در حال حاضر در بازار 9 هزار تومان به فروش می‌رسد این در حالی است که مسئولان تنها نظاره گر نابسامانی‌ها و وضعیت نامناسب معیشت مردم هستند

رییس فراکسیون مباره با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان اجرایی بازار را رها کرده اند، ادامه داد: اگرچه قیمت شکر ۳۵۰۰ تومان است، اما به دلیل احتکار و انبار کردن سوداگران این کالا در حال حاضر در بازار 9 هزار تومان به فروش می‌رسد، این در حالی است که مسئولان تنها نظاره گر نابسامانی‌ها و وضعیت نامناسب معیشت مردم هستند.

تیم اقتصادی دولت نسبت به معیشت بی تفاوت است

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت نسبت به معیشت بی تفاوت است، تصریح کرد: در شرایط کنونی سوداگران از فرصت استفاده کرده و بازار را مدیریت می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید با جدیت به موضوع گرانی در آستانه ماه رمضان ورود کند، ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به خارج از کشور صادر می‌شود و این موضوع زنگ خطری جدی برای کشور است.

رییس فراکسیون مباره با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قیمت گندم را ۱۷۰۰ تومان تعیین کرده است، در حالی که در خوزستان سودجویان این کالا را کیلویی ۴۰۰۰ تومان از کشاورز خریداری کرده و به خارج صادر می کنند./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن