Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس بی‌توجهی به جوانان از مهمترین مشکلات کشور است

بی‌توجهی به جوانان از مهمترین مشکلات کشور است

مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم امروز با گرانی و تورم دست‌وپنجه نرم می‌کند، مشکل بیکاری، ازدواج، مسکن و بی‌توجهی نسبت به جوانان مهم‌ترین مشکلات پیش روی کشور و نظام است.

به گزارش "همدان نیوز"، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی اظهار داشت: هر اقدام و موفقیتی که در اسلام تاکنون رخ‌داده بر اساس اصل جهاد بوده است.

وی افزود: در اسلام مسئله کادر سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اسلام نخستین با کادر سازی ویژه پیامبر گرامی اسلامی موفق شد توسعه و گسترش پیداکرده و قدرت‌های بزرگ جهانی را زیر سلطه خود دربیاورند.

استاد برجسته حوزه علمیه ابراز کرد: بزرگان صدر اسلام با مجاهدت و برنامه‌ریزی‌های دقیق موفق شدند اسلام را به‌صورت گسترده‌ای در سطح جهانی توسعه داده و در مباحث علمی و ادبی به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مقاومت‌های دنیای غرب در برابر دین اسلام تأکید کرد: غرب از همان ابتدا در برابر اسلام تسلیم نشده و همواره برخوردی کینه‌توزانه با اسلام داشته است، غرب همواره تلاش کرده اسلام را کنار زده و در برابر توسعه و گسترش آن مقاومت کند.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: از برجستگی‌های علمای اسلامی در قرون گذشته حضور و مواضع مهم آن‌ها در برابر استعمار و نفوذ کشورهای غربی در بلاد اسلامی است، طبق فرمایش امام علی(ع) اسلام زمانی پیشرفت کرده و به موفقیت می‌رسد که مردم نسبت به تعالیم و آموزه‌های اسلامی حساسیت داشته باشند.

وی اضافه کرد: در منظومه فکری امام راحل 8 نوع جهاد مطرح‌شده که برخی از آن‌ها از نوآوری‌های فقهی ایشان نشأت‌گرفته است، حقیقت این بوده رکن اول انقلاب اسلام و رکن دوم آن نیز ولایت‌فقیه است، این ولی‌فقیه می‌تواند جامعه اسلامی را باعزت و افتخار اداره کند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ارکان مهم انقلاب اسلامی تأکید کرد: بعد از اسلام و ولایت‌فقیه مردم سومین رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند، وظیفه مردم در برابر انقلاب اسلامی حمایت از ولایت‌فقیه و قدرتمندتر کردن پایه‌های حکومت است.

استاد برجسته حوزه علمیه گفت: مردم امروز با گرانی و تورم دست‌وپنجه نرم می‌کنند، امروز مشکل بیکاری، ازدواج، مسکن و بی‌توجهی نسبت به جوانان مهم‌ترین مشکلات پیش روی کشور و نظام است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن