Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس وزارت جهاد برای ثبت گرودی تویسرکان در فائو اقدام کند

وزارت جهاد برای ثبت گرودی تویسرکان در فائو اقدام کند

نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: بیمه جانبازان حدود دو ماه است که دچار مشکل شده در صورتی که دولت می‌بایست پیش از این منابع را به شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت می‌کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدمهدی مفتح در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 14 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: مشکل بیمارستان‌های تویسرکان از نظر پزشکان به طور کامل حل نشده و در خصوص کمبود پزشکان متخصص در حوزه‌هایی چون زنان و زایمان مواجه هستیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در مورد بیمارستان در دست احداث باید نسبت به تجهیزات 4 و 5گانه‌ای که وزارت راه و شهرسازی به وزارت بهداشت واگذار کرده، اقدامات عملیاتی شود.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: اداره منابع طبیعی نسبت به عدم سختگیری در مورد کشاورزان و به ویژه روستاییان که از چند نسل قبل به کشت پرداختند، توجه کند.

مفتح همچنین از وزیر جهاد کشاورزی خواست نسبت به ثبت گردوی تویسرکان در نظام میراثی فائو اقدام کند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس بنیاد شهید گفت: جانبازان بیش از دو ماه است که از نظر بیمه درمان دچار مشکل شدند، لذا دولت باید پیش از این منابع را به بیمه‌ها پرداخت می‌کرد. همچنین دولت نسبت به پرداخت خسارت سرمازدگی کشاورزان اقدام کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن