Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس آمادگی نمایندگان همدان در مجلس برای همکاری همه جانبه با استاندار جدید

آمادگی نمایندگان همدان در مجلس برای همکاری همه جانبه با استاندار جدید

رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان آمادگی خود را جهت همکاری همه جانبه با استاندار جدید اعلام می کند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدمهدی مفتح در شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه استاندار همدان در ابتدای سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش های محمدناصر نیکبخت استاندار سابق همدان، اظهار داشت: این مدیر از سال 57 تا کنون به مدت 40 سال در استان های مختلف کشور منشأ خدمات بوده و دوران مدیریت وی پرافتخار بوده است.
وی با بیان اینکه نیکبخت از صراحت لهجه، کاردانی و تسلط به مسائل مختلف برخوردار بود، خاطرنشان کرد: اولویت ویژه استاندار حل مشکلات مردم و مسائل اقتصادی مردم بوده و در این زمینه بسیار پرکار و پرتلاش بود و در بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش سرانه درآمد مردم تلاش بسیاری داشت.
مفتح ادامه داد: بیشترین دوران مدیریت در جایگاه استانداری همدان در دوران محمدناصر نیکبخت بوده است.
وی با اشاره به اینکه در کمترین استانی استاندار در تمام جلسات اقتصادی شرکت می کرد، یادآور شد: طرح های عمرانی بسیاری در این دوره اجرا شد که از جمله می توان به تکمیل فرودگاه و راه آهن و همچنین معرفی همدان در عرصه بین المللی اشاره کرد.
مفتح همچنین تصریح کرد: این تلاش ها منجر به ارتقاء استان شده و امید می رود که در سالهای آینده نیز رونق استان ادامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه نام استاندار سابق همدان در سر لیست مدیران خدمتگزار قرار دارد، گفت: سید سعید شاهرخی استاندار جدید نیز با توجه به سوابق مثبتی داشت مورد موافقت تمام نمایندگان همدان در مجلس قرار گرفت و همدان اولین استانی بود که حکم استاندار آن از سوی هیئت دولت صادر شد.
مفتح در ادامه یادآور شد: مردم همدان و شهرستان های دیگر متدین و ولایت مدار هستند و این استان ظرفیت های بسیار خوبی در بخش های مختلف از جمله در دانشگاه ها، حوزه علمیه، بخش صنعت و تجارت، حوزه فرهنگ، علم و ادب دارد.
وی تأکید کرد: مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با استاندار جدید جهت پیشبرد طرح های اقتصادی و عمرانی، توزیع عادلانه اعتبارات، استفاده از ظرفیت های بخش های مختلف، ادامه اجرای طرح های تعطیل شده استان و تعامل با نیروهای انقلابی و مردم اعلام می کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن