Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس نیکبخت در همدان ادامه دارد/ همه جای کشور سخن از همدان است

نیکبخت در همدان ادامه دارد/ همه جای کشور سخن از همدان است

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: محمدناصر نیکبخت نرفت بلکه با حضور سیدسعید شاهرخی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی بابایی در شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه استاندار همدان با بیان اینکه امروز برگ دیگری از رونق اقتصادی و توسعه اشتغال در همدان ورق می خورد، اظهار داشت: حضور تمام مدیران و اهالی رسانه در آیین تکریم نشانه نشاط در استان است و با توجه به اینکه نگاه دولت اعتدال است نباید کسی خارج از این مسیر باشد.
وی ادامه داد: حضور 9 نماینده استان در این مراسم با وجود تمام مشغله ها معنا دارد و معنای این است که استاندار همدان زحمت کشیده و تلاش کرده و همچنین مدیری کاربلد بوده است.
حاجی بابایی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری وضعیت کشور ویژه است، خاطرنشان کرد: در این زمینه باید همه همکاری کنند که در استان این شرایط همکاری وجود داشت.
وی با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی کشور باعث می شود که مدیریت مشکل باشد و رضایتمندی هم سخت ایجاد شود، تصریح کرد: هرجای کشور صحبت از همدان و همکاری ها و تعامل ها در این استان است.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امسال همدان را در نظر بگیریم تمام شبکه های تلویزیونی استان را روی آنتن برده اند.
وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه تأکید دارد که همدان را به عنوان الگو نماد گردشگری کشور شناخته شود، گفت: در مواردی انتقاداتی وجود داشت اما خدماتی نیز ارائه شده و می توان گفت امروز نیکبخت نرفت بلکه با حضور سید سعید شاهرخی ادامه پیدا کرد.
حاجی بابایی اضافه کرد: پشتوانه استاندار جدید انقلابی است و همدان نیز استانی صاحب نام در تمام زمینه هاست و دروازه رونق باز شده و هرکه می خواهد باید وارد عرصه شود و کار کند.
وی با بیان اینکه از ابتدای نمایندگی تا کنون هیچگاه مجمع نمایندگانی در استان به این میزان همراهی و همگامی ندیده ام، یادآور شد: ما نمایندگان هیچ گونه مشکلی با هم نداریم و تمام شهرستانهای استان یکپارچه در مسیر توسعه گام بر می دارند و در هر گوشه ای از همدان آجری روی آجر می آید، کل استان پیشرفت می کند.
حاجی بابایی با اشاره به اینکه همدان از لحاظ شکل گیری توسعه از اولین استانها به شمار می رود، گفت: هنوز این موضوع فعلیت نیافته اما توسعه در این استان آغاز شده است و هرچند نقدهایی وجود دارد اما همدان در المپیک توسعه اقتصادی تلاش می کند.
وی ادامه داد: همه مدعی هستند که در راه مقام معظم رهبری قدم برمی دارند و راه و خیری نیز جز این نیست و تمام ایران بزرگ باید برای رونق کشور قدم بردارند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی استاندار جدید را فردی خوش نفس، خوش فکر و برخوردار از نگاهی اعتدالی دانست و افزود: شاهرخی این دیدگاه را دارد که کاری کند که همه همدان را بالا ببینند.
وی تأکید کرد: جمع نمایندگان استان با تمام قدرت، این نوع نگاه استاندار جدید را حمایت می کند و اجازه نمی دهد حتی یک ساعت برای رونق استان هدر رود.
حاجی بابایی در پایان از سالها تلاش محمدناصر نیکبخت تقدیر کرد و گفت: از این پس سید سعید شاهرخی پدر اداری استان همدان است و ما از وی حمایت خواهیم کرد و شاهرخی نیز باید تلاش کند که حامی تمام بخش های استان باشد و همدان را به مسیر خدمت گزاری هدایت کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن