Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اراده‌ای برای اجرای بسته اقتصادی دولت وجود ندارد

اراده‌ای برای اجرای بسته اقتصادی دولت وجود ندارد

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به نتیجه‌بخش نبودن بسته اقتصادی دولت گفت: نتیجه‌بخش نبودن بسته اقتصادی دولت از دو حالت خارج نیست. یا بسته، بسته مفید و بسته‌ای که بتواند مشکل را حل کند نیست، یا اینکه اراده‌ای برای اجرای آن وجود ندارد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بسته اقتصادی جدید دولت گفت: اگرچه هنوز زمان چندانی از ارائه بسته جدید اقتصادی دولت نگذشته که بخواهیم در مورد آن قضاوت کنیم که آیا این بسته تأثیرگذار است یا خیر، اما از آنجایی که این روزها باید تصمیماتی گرفته شود که بتواند با فوریت تأثیرگذار باشد، یک علامت سوال در برابر بسته اقتصادی دولت وجود دارد و علامت سوال این است که چرا بسته دولت پاسخ نداده است؟

وی ادامه داد: نتیجه‌بخش نبودن بسته اقتصادی دولت از دو حالت خارج نیست. یا بسته، بسته مفید و بسته‌ای که بتواند مشکل را حل کند نیست، یا اینکه اراده‌ای برای اجرای آن وجود ندارد. این اراده اعم از دولت و مجلس و قوه قضائیه است و باید اراده عمومی برای اجرای این بسته به وجود بیاید. اراده عمومی به این معنا که دولت باید پرقدرت وارد میدان شود، پای بسته‌ای که ارائه کرده بایستد، قوه قضائیه با اخلال‌گران اقتصادی برخورد جدی داشته باشد و مجلس نیز پرقدرت به موضوع ورود پیدا کند و نظارت داشته باشد و حمایت داشته باشد. به نظر می‌رسد هر سه طرف به اندازه کافی به موضوع پرقدرت ورود پیدا نکرده‌اند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: نکته دیگر این است که آیا بسته دولت بسته تأثیرگذار و کارسازی است و توجه به اینکه تاکنون نتیجه‌بخش نبوده نیاز به بسته جدید و بسته مکمل وجود دارد و دولت باید تدبیری برای این موضوع بیندیشد. فشار اقتصادی به مردم زیاد است و مردم چشمشان به این است که این مشکل حل شود و بتوانند مشکل را حل کنند.

حاجی‌بابایی در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید پرقدرت به موضوع حل مشکلات اقتصادی ورود کند، علی‌ایحال آنچه تا امروز مشهود است، این است که به بسته با موفقیت نگاه می‌شود و از بسته اقتصادی دولت در حال حاضر دود سفیدی بیرون نمی‌آید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن