Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس انفعال دولت در قبال سوءتدبیرها قابل تامل است/ انتظار معجزه از دولت وجود ندارد

انفعال دولت در قبال سوءتدبیرها قابل تامل است/ انتظار معجزه از دولت وجود ندارد

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: انتظار معجزه از دولت وجود ندارد و انفعال آن ها در قبال مسائل و سوءتدبیرها قابل تامل است.

به گزارش "همدان نیوز"، حسن بهرام نیا در تذکر شفاهی اظهار داشت: ابتدا واقعه 7 تیرماه را که مصادف شد با شهادت 72 تن از شهدای انقلاب به ویژه شهید بهشتی و یاران باوفای ایشان و همچنین شهادت آیت الله محمدعلی حیدری اولین امام جمعه و نماینده شهرستان نهاوند را تسلیت می گوییم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار معجزه از دولت نداریم، گفت: انفعال در دولت در قبال مسائل و سوءتدبیرها قابل تامل است این چه تدبیری است که به واردات کالاهای غیر استراتژیک دلار 4 هزار و 200 تومانی پرداخت شود و واردکننده کالای وارده را به معادل ارز رقابتی به مردم بفروشد.

وی با اشاره به اینکه آیا افکار مربوطه به حک شدن سایت مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت و واردات 20 هزار خودرو خارجی صحت دارد، ادامه داد: اگر این موضوع صحت دارد چرا دولت پاسخگو نیست و اگر صحت ندارد چرا دولت رسما آن را تکذیب نمی کند.

بهرام نیا در پایان با تاکید بر اینکه موضوع بعدی جاری و ساری ساختن سیاست های غیرکارشناسی و ناعادلانه حاکم بر وزارت جهاد کشاورزی است، خاطرنشان کرد: از یک رو شعار حمایت از تولید داخلی و حمایت از کشاورز را شاهد هستیم و از سوی دیگر با سیاست های ناعادلانه کمر کشاورز را زیربار سیاست ها خم کرده ایم./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن