Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اختلافات داخلی باید مسکوت بماند

اختلافات داخلی باید مسکوت بماند

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با غنی سازی ۱۹۰ هزار سو در واقع خسارت های برجام را باید جبران کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری برای انجام مقدمات غنی سازی در راستای رسیدن به 190 هزار سو اظهار داشت:  برجام در واقع به پایان رسیده است ، آمریکا تمام گام های ممکن درارتباط با اعمال تحریم های مجدد علیه ایران را برداشته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اروپایی ها نمی تواند کار خاصی انجام دهند، گفت: نبایداجازه دهیم آمریکا همه تحریم های خود را علیه جمهوری اسلامی ایران شکل دهد و ما هم به عنوان اینکه با اروپا مذاکره می کنیم هیچ اقدام بازدارنده ای انجام ندهیم و اجازه دهیم آنها با خیال راحت تحریم های خود را اعمال کنند و بعد از مدتی اروپایی ها نیز خروج از برجام را اعلام کنند چرا که  با این اتفاق هم زمان و هم فرصت را از دست داده ایم .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: همان طور که رهبر انقلاب تاکید کردند باید تمام شرایط را آماده کنیم تا اگر در کوچک ترین فرصتی اثبات شد اروپایی ها بازی می کنند، فوری و بدون هیچ دفع وقتی به شرایط قبل از برجام برگردیم و ضرر و زیان هایی که هسته ای را جبران کنیم.

وی با تاکید براینکه فعالیت هسته ای صلح آمیز نیاز اساسی کشورمان است، بیان داشت:  جمهوری اسلامی در مذاکرات بین المللی به طرف های غربی از جمله آمریکا و اروپا اعتماد کرد تا به اهداف دیگری دست یابد، اکنون که این اهداف محقق نشد، زیان کردیم و فرصت ها را از دست دادیم و باز دیدیم که آمریکا قابل اعتماد نیست.

اختلاف های داخلی مسکوت بماند

حاجی بابایی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه باید سعی کنیم خسارت های وارده را جبران کنیم، اظهارداشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید این موضوع به اختلافات داخلی و کشمکش منجر شود، نباید کسی را محکوم کرد، این مسائل باید مسکوت بماند و همه یکپارچه برای مقابله با تحریم های آمریکا کنار هم بایستیم و کشور را آماده  جبران خسارت های برجام کنیم.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه کشور باید خود را برای جبران خسارت های برجام آماده کند، بیان داشت: البته این حرف به این معنا نیست که در برجام هیچگونه منافعی نداشتیم، برجام هم منافع داشت هم خسارت، اما با آمدن ترامپ و اقداماتی که انجام می دهد همه منافع تبدیل به خسارت می شود، بنابراین نباید اجازه دهیم بیش از این خسارت بر ما تحمیل شود./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن