Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ایران پس از خروج آمریکا از برجام توافق هسته ای را تا کجا ادامه می دهد؟

ایران پس از خروج آمریکا از برجام توافق هسته ای را تا کجا ادامه می دهد؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح می کند که جمهوری اسلامی اعتمادی به اروپا ندارد اما توافق هسته ای را تحت شرایطی با رایزنی های دیپلماتیک ادامه می دهد.

به گزارش "همدان نیوز"، حسن بهرام نیا در خصوص اقدام آمریکا برای خروج از برجام، اظهار داشت: آمریکا با گستاخی از برجام خارج شد و نشان داد که به تعهدات بین المللی بی‌توجه است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون سایر کشورهای حاضر در برجام تمایل خود را به ادامه حیات توافقنامه هسته‌ای بدون حضور آمریکا را اعلام کرده‌اند و دستاگاه دیپلماسی کشور نیز در حال رایزنی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد که تلاش‌های خود را در عرصه دیپلماتیک در خصوص برجام انجام دهدریال هر چند می‌دانیم که کشورهای اروپایی نیز قابل اعتماد نیستند ولی تا انتها مسیر دیپلماتیک را ادامه می‌دهیم.

بهرام نیا ادامه داد: بنا بر شرایط موجود باید به سرمایه‌های داخلی کشور اتکا کنیم و با اعتماد به نفس به حرکت خود را ادامه دهیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید برا اینکه ایران باید روابط دیپلماتیک خود را با کشورهای همسایه حفظ کند، گفت: باید از ظرفیت‌های ملی استفاده کنیم و با سایر کشورها ارتباط داشته باشیم زیرا نیاز داریم که اقتصاد کشور را تقویت کنیم تا در مقابل تکانه‌‎های اقتصادی کمترین آسیب را ببیند./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن