Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس انقلاب اسلامی به ایران و ایرانی هویت بخشید

نماینده ولی فقیه در استان همدان:
انقلاب اسلامی به ایران و ایرانی هویت بخشید

آیت الله طه محمدی با اشاره به این که در زمان پهلوی ایران به یکی از ایالت ها آمریکا تبدیل شده بود، تصریح کرد: ایران اسلامی بعد از انقلاب بالاترین هویت را در جهان به دست آورد و به یک قدرت در جهان تبدیل شد.

به گزارش "همدان نیوز"، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، در مراسم روز 22 بهمن ماه در میدان بوعلی سینای شهر همدان، گفت: از همه مردم دلیر و بصیر تشکر و قدردانی می کنم که با حضوری پرشور حماسه ای دیگر آفریدند.

وی تصریح کرد: در زمان پهلوی ایران تبدیل به یکی از ایالت ها آمریکا شده بود، ننگی که آن روزها در عرصه اقتصاد، فرهنگ، سیاست، اداره نیروهای مسلح و دیگر بخش ها کشور ایجاد شده بود، قابل جبران نبود.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به این که ایران اسلامی بعد از انقلاب بالاترین هویت را در جهان به دست آورد و به یک قدرت تبدیل شد، افزود: امروز ایران اسلامی از نظر قدرت نظامی در رده های بالای جهان قرار گرفته و این به برکت انقلاب است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب می فرماید همه دولت ها کار کرده اند و باید شعار همدلی بر زبان های همه جاری شود، درست است که کمبود ها همیشه بوده، اما باید عینک بد بینی را از چشم برداریم و با اتحاد به دنبال پیروزی برویم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: ما باید سرمان را بالا بگیریم، زیرا در عرصه بین الملل همه کشور های جهان ایران را می ستایند و رهبر ایران اسلامی تاثیرگذار ترین فرد در تحولات بین المللی است.

وی افزود: 39 سال از انقلاب گذشته و دشمنان به دنبال ضربه وارد کردن به انقلاب هستند، این توطئه ها نشان از پیمودن راه درست مردم ایران دارد. امروز به برکت انقلاب و رشادت های فرزندان ایران، اسرائیل به ذلت افتاده و نمی تواند مقابل خزب الله ایستادگی کند.

امام جمعه همدان یادآور شد: اگر داعش با چند نفر نیرو به مجلس ایران وارد شد و چند تن از عزیزانمان را به شهادت رساند، پاسخ این حرکت را برادران سپاه در سوریه به آنها دادند.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان تصریح کرد: دشمنان اسلام از موشک های جمهوری اسلامی هراسان هستند و همه این پیشرفت ها به برکت انقلاب است.

 

منبع: حوزه

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن