Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس وجود ابهامات و مشکلات در بودجه 97

حاجی بابایی مطرح کرد؛
وجود ابهامات و مشکلات در بودجه 97

نماینده مردم همدان گفت: لایحه بودجه ۹۷ مشکلات و ابهامات زیادی در منابع و هزینه ها دارد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۹۷ در مجلس اظهار کرد: لایحه بودجه ۹۷ که از سوی دولت به مجلس ارسال شده مشکلات و ابهامات زیادی در منابع و هزینه هایش دارد.

نماینده مردم همدان افزود: بعضی از مشکلات در کمیسیون تلفیق حل شده اما قسمت عمده آن باقی مانده است. برخی مشکلات هم کمیسیون تلفیق به بودجه اضافه کرده ولی در مجموع بودجه، بودجه مناسبی نیست و باید در صحن مجلس هم با پیشنهاداتی که مطرح می شود فکری برای بودجه کرد.

وی با اشاره به برخی اظهارات مقامات آمریکایی و اروپایی مبنی مذاکره موشکی و منطقه‌ای با ایران گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر در برابر استکبار یک قدم عقب بنشینیم، آن‌ها ده قدم جلو می‌آیند.

حاجی بابایی با بیان اینکه حتما برجام به آن‌ها مزه کرده است و حال به بقیه موارد می پردازند، افزود:بعید می دانم بتوانند با طرح چنین موضوعاتی راه به جایی ببرند.

نماینده مردم همدان اضافه کرد: بحث موشکی ما جز لاینفک امنیت ما محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه نمی شود امنیت یک کشور را معامله کرد، بیان کرد: طبیعی است که آنها جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار می دهند اما این ما هستیم که باید ایستادگی کنیم و با یک رفتار عاقلانه، محکم و با اقتدار از این مسئله عبور کنیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن