Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اعتراضات مردمی از طریق احزاب بیان شود

اعتراضات مردمی از طریق احزاب بیان شود

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس معتقد است اگر اعتراضات مردمی از طریق احزاب بیان شود از بار روانی فشارهای اقتصادی بر مردم کاسته خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته با بیان اینکه اگر احزاب قدرتمند پیش از افزایش اعتراضات مردمی ورود کرده و جایگاه خود را نشان می دادند مردم تا این حد از شرایط ناراضی نمی شدند، گفت: فراکسیون های سیاسی در مجلس داریم که باید به موقع به موضوعات مورد دغدغه مردم ورود کنند که بسیاری از آنها از دل همین احزاب سیاسی بیرون آمده اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه احزاب باید درباره اتفاقات صورت گرفته در کشور موضع گیری کرده و خاصیت دار باشند، عنوان کرد: احزاب باید مسائل مربوط به مفاسد اقتصادی و اجتماعی، موضوعات فرهنگی و سایر مسائل را باید قدرتمند بیان کنند.

وی افزود: بحث گرانی ها در خصوص  تخم مرغ، نان یا نحوه تخصیص یارانه ها باید به سرعت و دقت ازسوی احزاب مورد بررسی قرار می گرفت و تحلیل درستی ارائه می شد تا مردم دچار سوءتفاهم در قیمت ها نشوند و بار روانی از روی جامعه کاسته شود.

صداوسیما جایگاهی برای مناظره احزاب در نظر بگیرد

خجسته همچنین برگزاری مناظره های تلویزیونی میان احزاب را مثمر ثمر دانست و افزود: مناظره ها جای حضور دولت نیست و آنها باید کنار بایستند تا احزاب با هم مناظره کنند لذا احزاب نباید صرفا هنگام انتخابات فعال شوند بلکه باید در طول سال نیز فعالیت کنند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه صداوسیما باید جایگاهی برای احزاب مشخص کند، خاطرنشان کرد: احزاب باید تبدیل به سوپاپ اطمینان افکار عمومی شوند و اعتراضات از محل احزاب بیان شود لذا یکی از دلایل نا بسامانی های اخیر فعال نبودن احزاب است./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن