Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس افزایش تحریم‌ها به بهانه شکل‌گیری اعتراض مردمی، بهانه واهی و تمسخرآمیز است

افزایش تحریم‌ها به بهانه شکل‌گیری اعتراض مردمی، بهانه واهی و تمسخرآمیز است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد ایالات متحده سیلی محکمی در خاورمیانه از جمهوری اسلامی ایران خورده ، از این رو عصبانیت وی موجب می شود از هر موضوعی برای ضربه زدن به کشورمان استفاده کند.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته با اشاره به مطرح شدن موضوع افزایش تحریم‌ها علیه ایران به ‌بهانه «سرکوب تظاهرات‌ها در کشورمان » از سوی آمریکایی ها، گفت: ایالات متحده سیلی محکمی در خاورمیانه از جمهوری اسلامی ایران خورده و جایگاهش در بین کشورهای منطقه را از دست داده از این رو عصبانیت وی موجب می شود از هر موضوعی برای ضربه زدن به کشورمان استفاده کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه تظاهراتی در کشورمان رخ نداده که بخواهد سرکوب شود بلکه مطالبات مردمی در حوزه مسائلی معیشتی و اقتصادی مطرح شده است، اظهارکرد: بنابراین دیوانگی و عصبانیت دولت ترامپ موجب می شود مطالبات مردمی را با برچسب تظاهرات‌ پررنگ کند و نسبت به آن طرحی مانند افزایش تحریم‌ها علیه ایران به ‌بهانه «سرکوب تظاهرات‌ها » را دردستورکار خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه ایالات متحده آمریکا از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تحریم های فراوانی علیه ملت ایران وضع کرده است، ادامه داد: بر این اساس باید اذعان کرد که اعمال هر تحریم دیگری نیز نمی تواند به عزم و ایستادگی ایرانیان آسیب برساند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این بین باید یادآور شد که افزایش تحریم به بهانه شکل گیری اعتراض مردمی، بهانه ای واهی و تمسخرآمیز است از این رو حتما آمریکا در عرصه جهانی به دلیل طرح چنین موضوعی مضحکه خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد از مطالبات به حق مردم سوء استفاده کرده و با حمایت سلطه گران سعی در ایجاد اغتشاش دارند که در زمان خودش با آنها نیز برخورد قاطع خواهد شد و اجازه داده نمی شود که مطالبات به حق مردمی با سوء نیست برخی دیگر نادیده گرفته شود./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن