Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس برخی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها از قاچاقچیان کالا و ارز حمایت می‌کنند

برخی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها از قاچاقچیان کالا و ارز حمایت می‌کنند

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دستگاه‌ها و وزارتخانه‌هایی در کشور وجود دارند که از قاچاقچیان کالا و ارز حمایت می‌کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 29 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: آلودگی هوا نگرانی عمیقی را در بین جامعه ایجاد کرده و رئیس جمهور و مسئولان مرتبط باید توجه جدی داشته باشند زیرا در ابتدا بحث بنزین را مطرح می‌کردند ولی همچنان آلودگی هوا را شاهد هستیم که این مشکل بیماری های زیادی را ایجاد می‌کند و اگر اقدام خاصی صورت نگیرد نمی‌توانیم خود را ببخشیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قوای سه‌گانه بر اشتغال تأکید دارند ولی غافل از اینکه هر میزان تحصیلات تزریق شود نمی‌توان شغلی را ایجاد کرد مگر اینکه موانع اشتغال رفع شود.

وی افزود: اکنون رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نداریم یعنی انتصابات به قدری به تأخیر افتاده که با این روند دچار اختلال شده‌ایم.

نماینده مردم اسدآباد با بیان اینکه مجلس و دولت می‌دانند که عده‌ای فرصت طلب برای اینکه مسائل مالی خود را حل کنند به تولید آسیب زده‌اند، گفت: وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هایی در کشور وجود دارند که از قاچاقچیان کالا و ارز حمایت می‌کنند و دولت باید حساس باشد و مجلس نیز به این مسئله ورود کند.

رنجبرزاده با بیان اینکه 71 هزار پروژه نیمه کاره در کشور داریم و دولت پروژه جدیدی را در لایحه بودجه سال 97 تعریف نکرده است، گفت: انتظار داریم که استخر ورزشی اسدآباد که 18 سال است تکمیل نشده تکمیل شود./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن