Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس غارت اموال بیت‌المال نباید عادی شود

غارت اموال بیت‌المال نباید عادی شود

عضو کمیسیون شورا‌ها گفت: گزارش‌ دیوان محاسبات درباره حقوق‌های نجومی غیرمنطقی بود و باید اصلاح شود.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی با اشاره به درخواست جمعی از نمایندگان برای استیضاح رئیس دیوان محاسبات گفت: چندی پیش دیوان محاسبات نتیجه بررسی حقوق‌های نجومی برخی از مسئولان را به مجلس گزارش داد.

خجسته ادامه داد: گزارش مذکور که گزارشی غیرواقعی بود موجب مطرح شدن تقاضا‌هایی برای استیضاح رئیس دیوان محاسبات شد.

وی با اشاره به اینکه گزارش دیوان محاسبات درباره حقوق‌های نجومی مورد قبول مجلس نیست، ادامه داد: گزارش ارائه شده به هیچ وجه کامل و درست نبود، بعد از آن گزارش‌های دیگری ارائه شده که در حال بررسی هستیم.

نماینده مردم همدان اظهار کرد: بعد از آن گزارش غیرواقعی، مدارک خوبی به دست ما رسیده که ممکن است از استیضاح رئیس دیوان محاسبات منصرف شویم.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور تصریح کرد: اگر گزارش‌های بعدی منطقی باشد ما قانع می‌شویم و دیگر به دنبال استیضاح رئیس دیوان محاسبات نخواهیم بود چرا که تنها به دنبال احقاق حق مردم هستیم، اما اگر حقوق مردم حفظ نشود، برخورد‌های لازم با مسئولان ذیربط را در دستور کار قرار می‌دهیم.

خجسته با تأکید بر اینکه دریافت حقوق‌های نجومی و غارت اموال بیت المال نباید عادی شود، اظهار کرد: گزارش‌های دیوان محاسبات درباره حقوق‌های نجومی نباید غیرمنطقی، آبکی و غیرکارشناسی باشد.

وی خاطرنشان کرد: گزارشی که دیوان محاسبات درباره حقوق‌های نجومی ارائه کرد، باید اصلاح شود و امیدواریم دیگر شاهد چنین گزارش‌های غیر واقع بینانه‌ای از سوی دیوان محاسبات نباشیم./ باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن