Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو مفقود شده است/ بقایی به جای بست نشینی پاسخگوی تخلفاتش باشد

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مطرح کرد:
۳ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو مفقود شده است/ بقایی به جای بست نشینی پاسخگوی تخلفاتش باشد

نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی از مفقود شدن ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو و ۵۳۰ هزار دلار کنفرانس جنبش عدم تعهد خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدعلی پورمختار در خصوص تخلفات «حمید بقایی»، گفت: جریان انحرافی حامی محمود احمدی‌نژاد همچنان به رفتارهای انحرافی خود ادامه می‌دهد اما علی‌رغم مصاحبه‌ها و شعارهایی که سر می‌دهند، تخلفات آقای بقایی کاملا محرز است.

پورمختار در ادامه تخلفاتی دیگری از «حمید بقایی» را یادآور و بر ارایه پاسخ از سوی وی تاکید کرد و گفت: تکلیف برداشت 16 میلیارد تومانی غیرقانونی از بیت‌المال و واریز آن به حساب شخصی یکی از بنیان‌گذاران دانشگاه ایرانیان و ذخیره 2 میلیارد تومان در صندوق امانت بانک ملی در سال 90 باید به صورت شفاف تعیین شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین تعداد بسیاری کارت هدیه از صندوق خودروی شخصی وی پیدا شد که منشا آنها باید مشخص گردد، 3 میلیون و حدود 700 هزار یورو از کنفرانس جنبش عدم تعهدها به اضافه حدود 530 هزار دلار مفقود گشته که آخرین بار حسب اظهار یکی از عوامل در اختیار «حمید بقایی» بوده است لذا نحوه هزینه‌کرد این منابع باید مشخص شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: علاوه بر این بقایی در خصوص خبر آقای جعفرزاده ایمن آبادی در رابطه با خروج مبلغ سنگینی از کشور توسط وی نیز باید پاسخ دهند، علاوه بر این اسنادی دیگری نیز در ارتباط ایشان با جاسوس‌ها و نفوذ جاسوسان در بیوت در دست و موجود است./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن