Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس دعوت سپاه انصارالحسین(ع) همدان از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس

دعوت سپاه انصارالحسین(ع) همدان از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس

سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم شریف استان همدان برای حضوری حماسی و دشمن‌شکن در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

يک سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي، حضرت امام(ره) طی پيامي در 16 مردادماه 1358 فرمودند: «من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌هاي اسلامي مي‌خواهم که براي کوتاه کردن دست اين غاصب (اسراییل) و پشتيبانان آن به هم بپيوندند و جميع مسلمانان جهان را دعوت مي‌کنم آخرين جمعه ماه مبارک رمضان را که از ايام قدر است و مي‌تواند تعيين‌کننده سرنوشت مردم فلسطين نيز باشد، به عنوان روز قدس انتخاب نمايند.»

پاسخ دندان‌شکن جمهوري اسلامي به داعشيان تروريست، به روز قدس امسال طراوت بسیاری بخشيده است. جريان‌هاي تکفيري که در عقبه خود حاميان سعودي و صهيونيستي را پنهان کرده‌اند، با موشک‌هاي دقيق و پر قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي آنچنان زمين‌گير و مرعوب شده‌اند که هنوز نتوانسته‌اند از انفعال خارج شده و واکنش رسانه‌اي درخوري داشته باشند؛ اما در اين ميان صهيونيست‌ها از اقتدار نظام اسلامی و توانايي موشکي آن به شدت هراسان شدند.

حضور باشکوه ملت ايران و مسلمانان جهان در راهپيمايي روز قدس تداعي‌گر اين پيام مهم خواهد بود که پشتوانه قدرت نظامي کوبنده جمهوري اسلامي قدرت عظيم‌تر ميليون‌ها مسلماني است که به خوبي از ماهيت اين دشمنان اسلام و بشريت آگاه هستند و با همه وجود خواهان ريشه‌کني جريان‌هاي فاسد سعودي‌ـ عبري‌ـ غربي از منطقه غرب آسيا و تأمين آرامش و امنيت و سلامت مسلمانان مظلوم منطقه هستند.

سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان مطالبات و مواضع انقلابی خود را در این رابطه اعلام می دارد:

1- اهتمام همه جانبه ملت‌های مسلمان برای پیاده سازی منویات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود».

2- اهتمام همه جانبه ملت‌های مسلمان برای پیاده سازی منویات امام خامنه ای(مد ظله العالی) مبنی بر اینکه «اسرائیل تا 25 سال آینده را نخواهد دید».

3- هشدار جدی به صهیونیست‌ها، آمریکا و آل سعود و مزدوران داعشی آنها در طراحی و اقدامات کور تروریستی اخیر.

4- هشدار نسبت به یاوه گویی وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه «دنبال تغییر نظام ایران با عناصر حاضر در قدرت هستیم»!!!!!

5- اعلام انزجار همراه با خشم انقلابی نسبت به فجیع ترین جنایت های آمریکا علیه ملت بزرگ ایران از ششم تا هفتم تیرماه که به هفته «حقوق بشر آمریکایی» موسوم شده است.

6- تاکید بر اجرایی نمودن منویات امام خامنه ای(مد ظله العالی) توسط سران قوا و مخصوصاً تذکرات اخیر معظم له در جمع کارگزاران نظام به مسؤولان دولت.

7- محکوم نمودن مخالف‌خوانی برخی از جراید و مسؤولان در برابر ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام ناب و اهداف انقلاب اسلامی.

8- محکوم نمودن تحریم‌های اخیر کنگره آمریکا و نقض آشکار برجام و درخواست عکس العمل جدی توسط دولت و کمیته نظارت بر برجام.

9- تاکید بر حفظ وحدت همه جانبه توسط مسولان و آحاد مردم.

10- تذکر به مسؤولان دولتی مبنی بر پرهیز از دوقطبی سازی جامعه بعد از انتخابات.

11- پیروی از منویات رهبر انقلاب در اتخاذ مواضع انقلابی در مقابل سند 2030 و مطالبه‌گری از دولت برای لغو این سند و حذف آثار آن در وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان محیط زیست، مشاوران رئیس جمهور و سایر دستگاه‌ها.

12- حمایت قاطع و همه جانبه از خشم انقلابی نیروی قدس و نیروی هوا فضای سپاه پاسداران علیه استکبار و اذنابش در حمله موشکی به اهداف داعش و پیام های راهبردی آن به صهیونیست‌ها، آمریکای جنایتکار و آل سعود.

سخن پایانی:

حال به لطف حضرت حق تعالی و عنایات ائمه معصوم (ع) و به برکت شهدای عزیز و تدابیر و رهبری های امام خامنه ای(مد ظله العالی)، انقلاب اسلامی در سطح دنیا دارای عظمت و سرافرازی است و در حال رشد و گسترش در ابعاد مختلف می باشد؛ و نیز امت اسلامیِ جهان را به شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی نوید می دهد.

ضمن شکرگزاری به درگاه قدس احدیت، با شهدای گرانقدر و امام شهدا حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و اعلام می‌داریم در همه عرصه های نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی آماده ی جانفشانی هستیم.

در پایان از آحاد مردم شریف استان همدان دعوت می نماید مانند گذشته در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس حضوری حماسی و دشمن‌شکن داشته باشند و انسجام اسلامی و روحیه ی انقلابی خود را به منصه ظهور بگذارند.

روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن