Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام صادر کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار ارتحال عالم مجاهد و مبارز نستوه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی موجب تألم شدید اینجانب شد. سوابق درخشان وی با توجه به زحمات فراوانی که در راه به ثمر نشستن انقلاب و ارتباط بسیار وسیعی که با امام رضوان‌الله علیه داشته و خدمات وی به مردم متعهد ایران در پست‌هایی که به عهده گرفته بودند بر هیچ‌کس مخفی نیست. وفاداری او به انقلاب، امام و مقام معظم رهبری تا آخرین لحظات عمر همچنان دوام داشت.

اینجانب شخصاً در حوزه علمیه قم سابقه ممتدی با ایشان داشتم و از نزدیک شاهد مبارزات ایشان علیه رژیم شاهنشاهی بوده‌ام و امروز که با مشیت الهی آن برادر عزیز به لقاءالله پیوسته، ملت وفادار به امام و مقام معظم رهبری در تجلیل از مقام ایشان در تشییع ‌جنازه و مجالسی که تشکیل خواهد شد شرکت خواهند کرد و یک‌بار دیگر وحدت، اتحاد خود و پشتیبانی از نظامی که با زحمات ملت شریف و امثال ایشان به وجود آمده است را در برابر چشم بدخواهان و تفرقه‌طلبان به نمایش خواهند گذاشت و بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند ساخت. اینجانب درگذشت این فقید سعید را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) و مقام معظم رهبری و حوزه‌های علمیه و بیت معزی و به همه ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن