Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس طرح وزارت جوانان به زودی در مجلس تهیه می شود

رئیس مجمع نمایندگان همدان:
طرح وزارت جوانان به زودی در مجلس تهیه می شود

نماینده مردم همدان و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی گفت : میلیون ها جوان در کشور نیازمند یک وزارت مستقل هستند چون ادغام ورزش و جوانان کار اشتباه و غیر کارشناسی بوده و به زودی طرح وزارت جوانان را در مجلس مطرح و در صورت موافقت نمایندگان مجلس به تصویب می رسانیم.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته در جمع اتاق فکر جوانان و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان همدان، اظهار داشت: جایگاه جوانان همدان در کشور ارزشمند و قابل تقدیر است و این می تواند در توسعه استان بسیار تاثیر گذار باشد.

خجسته همچنین تصریح کرد: امروز جوانان با مشکلات زیادی چون بیکاری ، آسیب های اجتماعی و طلاق روبرو هستند و همه مسئولان باید در این زمینه اقدامات عملی و اجرایی در دستور کار داشته باشند .

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در بحث مفاسد اقتصادی با هیچ کس تعارف نداریم و از همه اهرم های نظارتی مجلس جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی استفاده می کنیم و نمونه آن جلوگیری از میلیون ها تومان پول در بانک دی و زندانی نمودن مدیر این بانک است .

خجسته گفت: بحث اختلاس از بیت المال باعث ناراحتی و بی اعتمادی مردم شده است و باید از همه ظرفیت ها در جهت مبارزه با اختلاس بیت المال استفاده کنیم .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق توافق انجام شده با استاندار قرار شد که از مدیران بومی و توانمند در سمت های مدیریتی استفاده شود و از جوانان و سمن ها می خواهیم که مطالبه گر باشند و در مسائل مهم استان حضور داشته باشند .

خجسته افزود: تمـام تلاش ما به عنوان نمایندگان استان پیگیری مهمترین مشکلات مردم است و از همه ظرفیت ها جهت احقاق حق مردم استفاده می کنیم .

رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این جلسه گفت:  حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان با همکاری سازمان های مردم نهاد هر هفته دو الی سه برنامه در سطح شهر اجرا می کند و در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان استان همدان از استان های برتر کشور در حوزه جوانان است .

اسداله ربانی مهر معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان  همدان در این جلسه اظهار داشت: مجلس باید در کنار دولت توجه ویژه و جدی به حوزه جوانان داشته باشد و در بحث تفکیک دو حوزه ورزش و جوانان با جدیت وارد عمل شود .

در این جلسه دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان مهمترین مسائل و مشکلات استان در حوزه گردشگری ، اشتغال ، ازدواج ، مدیریت شهری ، آسیب های اجتماعی و لزوم توجه به عملکرد مدیران استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند .

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن