Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تقابل بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا تقابل اندیشه و فکر است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
تقابل بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا تقابل اندیشه و فکر است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه تقابل بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا تقابل اندیشه و فکر است، گفت: آمریکا با تفکر ایستادگی و جهاد و شهادت مشکل دارند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در همایش حریم مقاومت در همدان با تبیین اختلافات ریشه‌ای بین استکبار جهانی و جمهوری اسلامی اظهار داشت: وضعیت فعلی جهان، تقابل استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا و صهیونیسم جهانی با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: مشکل آمریکا با جمهوری اسلامی مباحث روبنایی همچون هسته‌ای، حقوق بشر، آزادی و غیره نیست چرا که آمریکایی‌ها در جلسات محرمانه خود اعلام کرده‌اند که ما می‌دانیم فعالیت‌های جمهوری اسلامی قانونی بوده و آنها بمب هسته‌ای ندارند، مشکل ما با ایران اسلام محمدی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تقابل کنونی بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا را تقابل اندیشه و فکر دانست و بیان کرد: یک سوی این تقابل اسلام آمریکایی که تبلور آن جریان تکفیری است، قرار گرفته و آن سوی دیگر اسلام ناب محمدی برگرفته از سخنان امام(ره) و رهبری قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم تبیین اندیشه‌های اسلام و آمریکا تصریح کرد: اگر این آرا و اندیشه‌ها به درستی بازخوانی و تبیین نشود مشکلات بسیاری را به وجود می‌آورد چرا که برخی فکر می‌کنند مشکلات ما با آمریکا همان مباحث روبنایی است در حالی که تقابل ما ریشه‌ اساسی دارد و با اسلام آمریکایی و سکولار که برپایه قدرت، ثروت و لذت است فرق می‌کند.

ابوحمزه با بیان اینکه صهیونیسم جهانی تصمیم گیرنده نهایی در آمریکا است، عنوان کرد: در حال حاضر در ایالات متحده امریکا فرقی ندارد چه کسی ریاست جمهوری را برعهده دارد و یا اینکه انتخابات آینده آنها چه کسی زمام امور را به دست می‌گیرد چرا که تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران در ایالات متحده صهیونیست‌ها هستند نه مقامات آمریکایی.

وی افزود: آنها هستند که بر زبان مسئولان آمریکا دیکته می‌کنند چه چیزی را بگویند و یا چه کاری انجام دهند شاهد این مدعا نیز سفرهای مکرر مقامات آمریکایی پس از پایان هر دوره مذاکرات هسته‌ای ایران به سرزمین‌های اشغالی برای ارائه گزارش است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه افکار دولتمردان آمریکایی برگرفته از تفکر صهیونیستی است، بیان کرد: لیبرال دموکراسی که محور آن اومانیسم و سکولاریسم است برنامه جهانی‌سازی با محوریت لبیرالیسم سرمایه‌داری را دنبال می‌کند در حالی که اسلام ناب محمدی برمحور عقلانیت، معنویت و عدالت است و در تقابل با لذت، قدرت و ثروت قرار دارد.

وی جنگ‌های 33 روزه، 53 روزه و هشت روزه و جنگ در محور مقاومت را نتیجه تقابل این دو اندیشه دانست و افزود: آمریکایی‌ها با تفکر جهاد و شهادت مشکل دارند و می‌گویند چرا چنین اندیشه‌ای وجود داشته و تبلوری چون حزب‌الله لبنان و جهاد اسلامی دارد و یا اینکه چرا در خلال جنگ سوریه 200 الی 300 هزار نفر از جوانان سوری همانند بسیجیان ایرانی تربیت شده، جنگیده و شهید می‌شوند.

ابوحمزه خطاب به معلمان تصریح کرد: معلمان که در عرصه تعلیم و تربیت فعال هستند باید چنین مباحث مهمی را برای مردم تبیین کنند تا آنها اهداف، نقشه و استراتژی دشمن را بدانند در غیر این صورت ندانسته در زمین دشمن بازی کرده و بدون آنکه قصدی داشته باشیم حرف دشمن را می‌زنیم.

وی با بیان اینکه سوریه محل کمک‌رسانی به لبنان و فلسطین است، بیان کرد: اگر جبهه مقاومت بعد از 5 سال در برابر جبهه کفر که متشکل از 40 کشور است مقاومت و پایداری می‌کند به دلیل داشتن همین باورها و ریشه‌ها است به همین دلیل دشمن به دنبال نابودی و حذف سوریه است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: آمریکا با تفکر ایستادگی و جهاد مشکل دارد به همین دلیل وقتی در افغانستان بودند، دستور دادند تمام آیات جهاد از کتاب‌ها حذف شود چون می‌دانستند کمر ایالات متحده و صهیونیست را همین آیات می‌شکند.

وی با اشاره به اینکه سوریه از جمله کشورهایی است که از زمان تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون در کنار جمهوری اسلامی است، افزود: به همین دلیل با بروز جنگ در این کشور با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حضور مستشارای نظامیان خود به کمک آنها رفته‌ایم.

ابوحمزه تأکید کرد: در حال حاضر تدبیر رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های افرادی مانند شهدای مدافع حرم است که نگذاشته سوریه سقوط کند.

وی با تأکید بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه گفت: محور اسلام ناب ولایت است بنابراین اگر می‌خواهیم موفق، عزتمند، عاقبت بخیر و مقبول باشیم باید در رفتار، کردار، اندیشه و عمل از ولایت تبعیت کنیم چرا که هر کس از ولایت تبعیت کند خداوند محبت او را در دل مردم قرار می‌دهد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن