Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس پرونده تحقیق و تفحص مجلس از استانداری همدان کلید خورده است/ همدان جای تک تازی نیست!

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:
پرونده تحقیق و تفحص مجلس از استانداری همدان کلید خورده است/ همدان جای تک تازی نیست!

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: پرونده تحقیق و تفحص مجلس از استانداری همدان کلید خورده است.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته متاسفانه شاهد هستيم که نیروی های بومی استان قلع و قمع می شوند و این روند مضر نخبه کشی و بی حرمتی ادامه پیدا کرده به طوری که جایگاه نیروهای بومی به هیچ وجه رعایت نمی شود.

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص کلید خوردن پرونده تحقیق و تفحص از استانداری همدان به صدای دانشجو گفت: اخیرا اتفاقاتی را در استان شاهد هستيم که وجود این مسائل برای مجمع نمایندگان استان قابل قبول نمی باشد.

خجسته افزود: روز چهارشنبه نمایندگان استان پس از صحبت و همفکری و مشورتی که با یکدیگر داشتند تصمیم گرفتند پرونده تحقیق و تفحص از استانداری همدان را به علت اتفاقاتی که روی داده است کلید بزنند و به صورت جدی به این مسئله ورود پیدا بکنند.

وی عنوان کرد: مدیران استانی بویژه مدیر ارشد استان باید بداند که می بایست با مجمع نمایندگان استان هماهنگ باشد و در مورد مسائل استان همفکری، مشورت و خرد جمعی انجام پذیرد تا سود و منفعت نهایی به مردم برسد تا از این تورم، شرایط خاص گرانی و اشتغال نجات پیدا بکنند.

خجسته با بیان اقدامات مجمع نمایندگان استان در راستای پیگیری مطالبات مردمی، این مجمع را یکدست، همفکر و همدل ارزیابی کرده و عنوان کرد: در راستای پیشبرد مطالبات مردمی سیاست مجمع نمایندگان استان در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی بر ایجاد وحدت و همدلی بین مدیران استان بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن