Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس روز قدس روز عظمت مسلمانان و کابوس رژیم صهیونیستی است

امام جمعه ملایر:
روز قدس روز عظمت مسلمانان و کابوس رژیم صهیونیستی است

امام جمعه ملایر روز قدس را روز عظمت مسلمانان و کابوس رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز" در ملایر، آیت‌الله سیدرضا فاصلیان  در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه و با اشاره به اهمیت و جایگاه روز قدس در اسلام افزود: روز قدس  مربوط به همه اسلام بوده و مسلمانان در این روز با اتحاد علیه  استکبار به پا می خیزند.

وی بیان داشت : هدف اصلی و اساسی راهپیمایی‌های مردم در سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس، زنده نگاه داشتن «مسأله فلسطین» است.

فاضلیان با اشاره به اینکه جمعه آخر ماه رمضان دارای اهمیت بالایی بوده و روز اتحاد و همبستگی مسلمانان است گفت:در این روز همه مسلمانان دنیا یکدست شده تا صهیونیسم را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه روز قدس روز کابوس رژیم صهیونیستی غاصب است و در این روز جهان اسلام یکپارچه علیه رژیم صهیونیستی وارد میدان می‌شوند تصریح کرد: مردم مسلمان و آزاده در سراسر جهان با برگزاری تظاهرات‌های ضد صهیونیستی به صراحت اعلام می کنند که جنایت های هولناک این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین تحت هیچ شرایطی شامل مرور زمان نخواهد شد و این جنایت ها هیچگاه از اذهان و خاطره ها پاک نمی شوند.

امام جمعه ملایر در ادامه یادآور شد :  این مسجد قبلگاه اول مسلمین بوده و مسلمانان 13 سال به سمت آن نماز می خواندند و مسجدالاقصی جایگاه حضور بسیاری از پیامبران بوده و دارای جایگاه مقدسی در  ببین ادیان مختلف است.

 وی روز قدس را روز اقتدار مسلمانان بیان کرد و افزود: یهود و منافقین دشمنان اصلی مسلمانان بوده و پیامبراکرم(ص) برای اعلام این دشمنی در رکعت اول نماز جمعه سوره جمعه را می خواندند.

 فاضلیان با بیان اینکه امروز وظیفه داریم در محور ولایت فقیه حرکت کنیم، افزود: باید با تمام توان علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی کنیم و امروز هر صدای برخلاف آن باشد خیانت بزرگ علیه اسلام به شمار می‌رود.

امام جمعه ملایر خاطر نشان کرد: امروز شاهدیم مردم مومن ایران اسلامی  با حضور چشمگیر خود به ندای امام خمینی (ره)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، شهدای والامقام ، ملت مظلوم فلسطین و ملت های مظلوم منطقه لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس ضمن زنده نگاه داشتن "مسأله فلسطین" در بَطن خود حامل این پیام نیز هست که هیچ مسأله ای به اندازه فلسطین برای جهان اسلام حائز اهمیت نیست ابراز کرد: روز قدس ریشه در وصیت نامه امام علی(ع) دارد که فرمودند :با ستمکار در پیکار باشید و ستمدیده را یاری کنید.

وی با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: مردم روزه دار با حضور پرشکوه در راهپیمایی این روز باز دیگر انزجار خود را ازاقدامات اسرائیل جنایتکار اعلام کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن