Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس چگونه 20 دستگاه نظارتی از حقوق‌های میلیونی بی‌خبرند؟/طنین مرگ بر اسرائیل در80 کشور دنیا

نماینده مردم همدان در مجلس:
چگونه 20 دستگاه نظارتی از حقوق‌های میلیونی بی‌خبرند؟/طنین مرگ بر اسرائیل در80 کشور دنیا

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: چگونه ممکن است 20 دستگاه نظارتی اطلاعی از فیش‌های حقوقی برخی مدیران نداشته باشند؟

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، امیر خجسته امروز همزمان با روز قدس و در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان در ابتدای سخنان خود به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «فلسطین پاره تن اسلام است» اشاره کرد و افزود: فلسطین علاوه بر اینکه مهد اولیا و انبیاء است به عنوان شاهراه سه قاره مهم به شمار می رود.

وی با اشاره به ورود 42 درصد یهودیان به فلسطین اشغالی، اظهار داشت: استعمار پیر با سیطره خود بر کشورهای اسلامی، زمینه ایجاد رژیم صهیونیستی را فراهم کرد، مردم را از خانه‌ها راند و رعب و وحشت را در مردم فلسطین ایجاد کرد.

خجسته با اشاره به تسلیم شدن کشورهای عربی در برابر رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: این کشورها به این نتیجه رسیدند که دیگر نمی‌توان با استکبار جنگید و در نتیجه یأس و ناامیدی میان آنها رخنه کرد.

وی در ادامه به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: روز قدس روز احیای اسلام، استکبار ستیزی، آگاهی بشریت، روشنگری، اتحاد مسلمانان تا زوال ظالمان و زورآزمایی حق در برابر است.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شواری اسلامی، روز قدس را نماد مقاومت مظلومانه مردم فلسطین دانست و افزود: این روز نمادی از بین‌المللی‌سازی موضوع فلسطین به شمار می آید.

وی با اشاره به ایجاد موج ضد استکبار در 80 کشور دنیا پس از 37 سال از نامگذاری روز قدس، یادآور شد: مردم ایران با وجود گرمای هوا و با زبان روزه در کنار 850 شهر دنیا ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند.

خجسته به پیروزی فلسطین در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و 18 روزه پس از روز قدس اشاره کرد و گفت: مردم فلسطین پس از روز قدس فهمیدند که اسرائیل شکست پذیر است و با توجه به این موضوع باید روز به روز مقاومت خود را تقویت کنند.

وی ادامه داد: حزب‎الله ارتش سوم دنیا را خوار و ذلیل کرده و مقابل آن ایستادگی می کند که با این اتحاد باید رژیم صهیونیستی محو شود.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گستردگی بیداری اسلامی در جهان پس از روز قدس، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری چنان جبهه مقاومت را قدرتمند کرد که اسرائیل در برابر این جبهه خوار و ذلیل شد و حال می بینیم که قدس در آستانه آزادی قرار دارد.

خجسته گفت: نقشه دشمن برای ایجاد داعش این بود که افکار جهانی را از سمت قدس و فلسطین به سمت داعش هدایت کند و به سمتی پیش می رفت که برنامه ای دو ماهه بشار اسد را در سوریه از میان بردارد اما با مقاومت مردم پس از 6 سال نتوانست به نتیجه ای برسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ایران امن‌ترین کشور دنیاست، اظهار داشت: با توجه به اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی، ایران به کشوری امن تبدیل شده که مایه ثبات در منطقه محسوب می شود.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر قدرت جمهوری اسلامی ایران گفت: کشور ما یک ابرقدرت و دارای قدرت موشکی است، بنابراین هر کشوری بخواهد به ایران حمله کند، جز شکست سهمگین به نتیجه دیگری نخواهد رسید.

وی به مظلومیت سرلشگر شهید همدانی و نقش بی بدیل او در جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: امروز باید بگوییم اگر سپاه نبود، جهان اسلام نبود.

امیر خجسته در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشور شرایط اقتصادی مناسبی ندارد، یادآور شد: تنها راه  نجات اقتصاد کشور اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است بنابراین دولت و مجلس باید راه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی هموار کنند که در این راستا یکی از مهمترین اقدامات، مبارزه  با فساد اقتصادی است.

وی به فیش‌های حقوقی نجومی نیز اشاره کرد و گفت: اینکه برخی مدیران حقوق های میلیونی دریافت می کنند، برای مردم قابل پذیرش نیست.

خجسته ادامه داد: چگونه ممکن است 20 دستگاه نظارتی اطلاعی از فیش‌های حقوقی برخی مدیران نداشته باشند؟

وی با بیان اینکه قوه قضائیه باید حکم اعدام برای مفسدان اقتصادی صادر کند، اظهار داشت: این قوه فیش‌های حقوقی نجومی را پیگیری کند.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمادگی سران سه قوه برای مبارزه  با مفاسد اقتصادی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اشرافی‌گری در مسئولان دیده می‌شود و این برای کشور و نظام اسلامی شایسته نیست.

وی با تاکید بر اینکه حقوق و دستمزد باید بر اساس نظام هماهنگ پرداخت شود، بیان کرد: امروز بازنشستگان آموزش و پرورش حقوق کمی می گیرند اما در دیگر نهادها شاهد این هستیم که افراد با همان سابقه و مدرک حقوق بیشتری دریافت می کنند که این عدالت نیست.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن