Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم اعمال محدودیت‌های کرونایی در همدان

اعمال محدودیت‌های کرونایی در همدان

استاندار همدان گفت: با توجه به قرار گرفتن این استان در وضعیت هشدار به زودی محدودیت‌هایی که در گذشته اعمال می‌شد، برای پیشگیری از شیوع این بیماری بازمی‌گردد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سید سعید شاهرخی در آیین بهره برداری از کلینیک امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: بعد از گذشت بیش از چهار ماه از شیوع کرونا در حال حاضر همدان در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: برخی از شهروندان دستورالعمل های بهداشتی اعلامی از سوی مراجع مسوول را رعایت نکرده و این امر موجب بروز چنین وضعیتی شده است.
استانداد همدان تاکید کرد: ویروس کرونا با شدت اولیه فعال بوده بنابراین مردم باید با تغییر سبک زندگی، بهداشت و سلامت جامعه را به خطر نیاندازید.
شاهرخی خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامتی خود و دیگران شد همچنین از بازگرداندن برخی از محدودیت های گذشته به خاطر حفظ سلامت مردم و عبور از شرایط هشدار با همکاری مردم خبر داد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان نیز بیان کرد: در احادیث و روایات بر رعایت بهداشت تاکید شده بنابراین رعایت بهداشت یک اخلاق الهی است.
حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی افزود: هم اینک در شرایط سخت جولان ویروس کرونا قرار داریم بنابراین از مردم می خواهیم با استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست ها و رعایت فاصله اجتماعی، مراقبت لازم را داشته باشند.
وی تاکید کرد: بسیاری از مردم شیوع ویروس کرونا و احتمال ابتلا به این ویروس را باور ندارند بنابراین باید وضعیت شدید کرونا و آثار ابتلا به این ویروس به مردم نشان داده شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن