Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم مشاغل و مراکز آسيب‌پذير از کرونا حمايت شوند

مشاغل و مراکز آسيب‌پذير از کرونا حمايت شوند

استاندار همدان تأکید کرد: مشاغل و مراکز آسيب‌پذير از کرونا مورد حمايت قرار گيرند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري همدان سيد سعيد شاهرخي،استاندار همدان در نشست اعضاي ستاد استاني پيشگيري، کنترل، و مقابله با کرونا گفت :از همراهي مردم نسبت به رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي در پيشگيري و کنترل ويروس کرونا قدرداني مي‌نمايم.

شاهرخي افزود: اصناف با تعطيلي واحدهاي خود همکاري مناسبي براي پيشگيري از شيوع ويروس کرونا داشتند.

استاندار خاطر نشان کرد: تمامي دستگاه هاي اجرايي استان همدان و مردم در اجراي هدفمند و دقيق طرح فاصله‌گذاري اجتماعي همکاري مناسب و نقش ارزشمندي داشتند.

وي در ادامه اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملي پيشگيري، کنترل و مقابله با کرونا مبني بر ضرورت فعاليت واحدهاي صنفي کم ريسک مقرر گرديد که اين واحدها با رعايت اصول اعلام شده توسط وزارت بهداشت و دانشگاه هاي علوم پزشکي از روز شنبه 23 فروردين ماه فعاليت خود را از سر گيرند.

استاندار ضمن تقدير از کادر بهداشت و درمان گفت: نقش کادر بهداشت و درمان و فداکاري آنان در مقابله با ويروس کرونا قابل تحسين است.

شاهرخي تاکيد کرد: به دنبال آغاز مرحله جديد طرح فاصله‌گذاري هوشمند عوامل انتظامي با همکاري نيروي مقاومت بسيج همچنان از ورود مسافران و خودروهاي متعلق به افراد غيربومي به حوزه استحفاظي استان همدان ممانعت کنند.

وي عنوان کرد: فعاليت واحدهاي توليدي به صورت پلکاني با رعايت اصول بهداشتي به شکلي که سلامت مردم به خطر نيافتد صورت مي گيرد.

استاندار در پايان گفت: کميته اقتصادي تدابير لازم را در جهت حمايت از بخش توليد به عمل آورد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن