Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم کرونا، تولید را در همدان تعطیل نکرد

کرونا، تولید را در همدان تعطیل نکرد

استاندار همدان گفت: هیچ واحد صنعتی به علت تحریم در استان تعطیل نیست و در زمان کروناویروس نیز براساس مصوبه ستاد ملی کلیه واحدهای تولیدی فعال بودند و با رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی در هیچ شرایطی تعطیل نشدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سیدسعید شاهرخی شنبه ۲۳ فروردین ماه در جلسه ستاد کنترل، پیشگیری و مقابله با کروناویروس استان همدان که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران و اعضای ستاد مقابله با کروناویروس استان و شهرستان ها برگزار شد، اظهار کرد: اگرچه تحریم های ظالمانه آمریکا بر ایران اسلامی موجب برخی سختی ها برای کشور بوده اما این تحریم ها به فرصت تبدیل شده و کشور با وجود تحریم ها خوش درخشیده است.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سطح استان همدان تصریح کرد: مشارکت در احداث ۹۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن، ساخت و تکمیل ۶۳ باب مدرسه با ۳۵۰ کلاس، کمک در تکمیل بیمارستان آیت الله بهاری با ۷۴ میلیارد اعتبار، ساخت و تکمیل کتابخانه فامنین و مشارکت در طرح های اشتغالزا  اقدامات ارزنده ای است که این ستاد در سطح استان همدان انجام داده که قابل تقدیر است.

شاهرخی در ادامه با اشاره به آغاز مرحله جدید طرح هوشمند فاصله گذاری تصریح کرد: در مرحله جدید فاصله گذاری اجتماعی اصل بر این است که به صورت پلکانی با رعایت اصول و پروتکل و دستورالعمل های اجتماعی برخی فعالیت های کم خطر از امروز آغاز به کار کنند.

وی با تأکید بر نظارت جدی شبکه بهداشت، سازمان صمت و فرمانداری ها بر آغاز به کار صنوف کم خطر با رعایت پروتکل ها خاطرنشان کرد: در طرح هوشمند فاصله گذاری محدودیت مسافر خارج از استان به داخل استان وجود دارد.

استاندار همدان اضافه کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مدارس و دانشگاه ها تا پایان فرودین ماه تعطیل بوده و از امروز دو سوم کارکنان ادارات در محل کار خود حاضر شده و مابقی به صورت دورکاری با تدبیر مدیران ادارات فعالیت خواهند داشت.

شاهرخی با تقدیر از کلیه کمیته های زیرمجموعه ستاد مقابله با کروناویروس استان اظهار کرد: در طرح هوشمند فاصله گذاری، ممنوعیت مسافرت در بین شهرستان های استان برداشته شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن