Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم شرایط حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تسهیل شود

شرایط حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تسهیل شود

فرماندار همدان به مردمی بودن برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همه مدیران باید تسهیل گر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشند.

به گزارش "همدان نیوز"، حسین افشاری در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان همدان اظهار داشت:  برنامه ها و مراسم های دهه فجر امسال باید متفاوت از سال گذشته برگزار شود، چراکه امسال تحولات بسیار جدی را در کشور شاهد هستیم، از شهادت سردار سلیمانی گرفته تا اتفاقات اخیر، که بیانگر حمایت مردم از نظام و ارزش های دینی و اسلامی است.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی،‌ باید با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود، چرا که این نظام متعلق به مردم است، اظهار داشت: مسئولان باید تسهیل گر حضور اقشار مختلف مردم در برنامه های دهه فجر باشند و بایستی بستر برای حضور جوانان مهیا و برنامه‌های اجرایی، جذاب و متنوع باشد.

وی بیان کرد: یوم الله دهه فجر امسال نسبت به سایر سالها ویژگی خاصی دارد و آن تقارن این ایام با گام دوم انقلاب است و همچنین مردم همیشه با انقلاب بودند و باید برنامه‌های دهه فجر مردمی برگزار شود

وی با بیان اینکه همان گونه که دشمنان نظام تلاش می کنند روحیه یاس و ناامیدی را در بین مردم ترویج دهند که همواره با شکست مواجهه می شوند، گفت: ترویج امید افرینی و تبیین موفقیت ها و دستاوردهای نظام باید مورد توجه برنامه های دهه فجر قرار گیرد.

فرماندار همدان ادامه داد: جهت تاثیر گذاری و ماندگاری بیشتر دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی در بین مردم باید محتوای انقلاب و ارزش های آن در قالب هنر به نسل جوان  بیان شود.

افشاری افزود: طی دهه‌های گذشته نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای زیادی را داشته و باید عملکرد نظام و دولت به مردم به خوبی ارائه شود.

وی اظهار داشت: دستیابی به فناوری های پیشرفته و موفقیت های نظام در عرصه های علمی، توجه به عدالت و مبارزه با فساد، معنویت و اخلاق مداری، از جمله سه محور مهم در برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن